21 října 2018

Dobřichovické pozastavení III ....




K zámku v Dobřichovicích se od nádraží dostanete buď přes most pro auta a autobusy, anebo přes lávku pro pěší, která je nádraží o dost blíž. Navíc pod ní vede cyklajda podél Berounky a okolo cyklajdy jsou vystavená výtvarná díla ze sympozií, která se v Dobřichovicích pořádají. Já si vybrala pro cestu tam i zpátky na nádraží právě tuto lávku. Tudíž dnešní fotky budou takové spíše technického rázu.



Nosník pro lana, na kterých je lávka zavěšená jakoby vítal rozverným vodáckým Ahoj. Tedy spíš jen tím A ....






Modrá je dobrá ....


Oproti originální fotce, která mi nepřišla až tak zajímavá, jsem udělala výřez a obrátila jí o 90°. Vzniklo tak V, jako už Vypadni ;-)
Takže poslechnu, a z Dobřichovic už padám zpět na chatu a pomalu přemýšlím, kam pojedu na výlet v neděli. Inspirace se dostavila na nádraží a tak jsem druhý den vyrazila na (jak se ukázalo) nejšílenější výlet na nejmilovanější hrad ....


4 komentáře:

  1. Obloha je jako ta dnešní. Jen tipuju, že jsi tam měla tak o dvacet stupňů víc, než je právě teď :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdání klame! Byla šílená kosa, protože v noci bylo pod nulou a ještě v těch třičtvrtě na devět kdy jsem vyrážela bylo pěkně frišno, tak +3°C. A za půl hodiny cesty a ještě u řeky to moc nevylezlo....

      Vymazat
  2. Zajímavě.nafffoveny most, ani mne do teď nejak.nezauujal, až z toho clanku jsem si to uvedomil

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Petrovy fotky téhle lávky ale zdaleka nemám....

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....