10 září 2018




V kamenném království ....


...... na vrcholu Kehlsteinu. V mlze a občasném dešti působil vrchol 
dost depresivně, ale zároveň i tak trochu pohádkově. Obzvlášť mne tedy nadchla
kamenná pole, která sice vypadala jak bez ladu a skladu, nicméně vše dohromady k 
sobě ladilo a vypadalo dokonce velmi půvabně. Tedy pokud se dá říct že je půvabné něco tak
tvrdého a chladného jako jsou šutry. Jenže ty já mám ráda a velmi ráda jimi doplňuji
zahradu. A je jasné, že i v mé kapse skončilo z celého výletu pár vzpomínkových ....











Pohled na Berchtesgaden


Tentokrát je za sušinou vidět jezero Königse o něco lépe


Co mne celou dobu fascinovalo nejen při cestě tam, při toulání po daných místech, ale i při cestě
zpět byla přímo smaragdová zeleň stromů a trávy. Člověk měl až chuť se do ní zakousnout.
Oproti úhoru u nás to byla pro oči úplná pastva



Z trochu navlhlého a zamlženého foťáku je fotka z vnitřní restaurace. V hlavní kruhové 
místnosti kde je zachovaný velký krb obložený červeným mramorem, který věnoval Hitlerovi
k padesátinám Mussolinni jsem se sice podívala, ale vzhledem k tomu, že zde bylo úplně plno
krb jsem nefotila


6 komentářů:

  1. Na to, za jakých podmínek jsi fotila, máš docela povedené záběry. Supr je ten "Pohled na Berchtesgaden"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty víš, že já za mlhy fotím ráda. Ale někde, kde to mám za humny. A ne na horách po deseti hodinách v autobuse :-) Trošku jsem provětrávala i dvoustovku objektiv.

      Vymazat
  2. Když vidím tyto fotky, musím po pravdě říct, že to zase taková tragédie nebyla, naopak...vono to má atmošku !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono se to měnilo minutu po minutě. Jednou totální mlha kolem tebe, hned zas chvíli trochu viditelnosti, bez deště, s mrholením i s pořádným slejvákem.

      Vymazat
  3. Koukám, že si tu my odpadlíci libujeme !!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pár nás tu po téhle poslední ostudě je, někdo už jsem zdrhnul při prvních velkých výpadcích dřív.

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....