09 září 2018



Mlha přede mnou, mlha za mnou ...



.... pokud jsem si někdy připadala jak ve zlém snu, tak to bylo ve chvíli
kdy jsme vyšli na terasu čajovny a rozhlédli se kolem. Přesně jak v té pohádce. Mlha přede mnou
mlha za mnou. Jen občas se zdvihla aby se zas položila o kousek dál. Tu hustší, tu řidší.
Působilo to dost strašidelně, protože nebylo nic slyšet a najednou se před vámi někdo
zjevil nebo jste zjistili, že jste skoro u kraje srázu. Udělali jste pár kroků a najednou
jako mávnutím kouzelného proutku jste viděli všechno a o minutu později zas vůbec nic.
Prostě hory ukázaly jak zrádné dokáží být a že nic vám nedají
zadarmo. Ke všemu ještě bylo dost zima a nakonec jsem
měla docela zkřehlý ruce ....






Pokud se podíváte pozorněji, uvidíte pod liní hor světlejší šedou plochu. To je jezero
Königsee. Za normálního počasí by byla vidět nádherná azurová hladina....


A stejný záběr, tentokrát ale bez maximálního přiblížení


Když jsem fotila tyhle panáčky, nějak jsem je blíž nezkoumala, prostě se mi líbili.
Až domy když jsem si ty fotky stáhla a prohlížela je, říkám si že ten jeden vypadá
jak pomník s bustou Napoleona.....


..... a tak jsem si udělala výřez. Bohužel je to mázlé, ale schválně. Taky ho tam vidíte?


Když jdete cestou od čajovny na úplný vrchol Kehlsteinu, dostanete se do
kamenného království, které střeží drak ....


A takhle se objevovala a zase mizela samotná čajovna ...


Kříž pod vyhlídkou. Mimochodem si můžete všimnou, jak různě pojali své outfity na tuhle vycházku
ostatní turisté. Mohli jste tu potkat Japonky v letních šatečkách a sandálcích, ale i Němce
a Čechy v péřovkách







4 komentáře:

  1. Gratulujem k novemu blogu - super fesak!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, ale snažila jsem se zachovat stejnou podobu, aby se ti, kdo sem přijdou komentovat a na návštěvu z b.cz cítili na stejném blogu. Aby to bylo jen o trochu jiné adrese domu.

      Vymazat
  2. Neboj se toho, ten, kdo z tebou chodil a rád, změní jen adresu a komunita zůstane, navíc i na blogspotu jsou mo fajn lidé.
    Chci ty moje spustit koncem týdne bez ohledu, co půjde nebo nepůjde.
    Když jsem začínala, nebála jsem se, netušila jsem, dnes vím a lidé si vymění jen adresu.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....