15 srpna 2018

Opět ta černobílá ...




Po všem co mne v posledních dvou měsících potkalo, a co se na mne ještě asi
přivalí, zvlášť po dnešku, mám opravdu černobílou náladu. Jsem už ze všeho unavená,
ubolená, smutná ale i naštvaná. Čtyři dny vyklízení maminčina bytu bylo náročné
hlavně psychicky. Když vidíte jak vám před očima mizí vzpomínky na dětství a dospívání,
vidíte jak v pytlích na odpad mizí vám důvěrně známé věci, které znáte odjakživa,
s kterými jste si hráli nebo pomáhali "vařit". Víte že si nemůžete vzít sebou všechno a
stojíte před dilematem co si z toho vybrat. Za vším vidíte život vašich rodičů ale
i váš vlastní. A ten teď skončí na skládce ...
A když se vrátíte zpátky, zjistíte, že po půl roce klidu opět vaši "příjemní" sousedi začali
se svými útoky. V truhlíku s kytkama máte zasazenou chcíplou krysu, v noci nachytáte
souseda jak se vám snaží nainstalovat další, když na něj zakřičíte co dělá na vašem
pozemku, dostane se vám milé odpovědi: " Drž hubu píč.!" Nejhorší je, když zjistíte,
že tomu už učí i své dva malé syny. Po dlouhém rozmýšlení a neustálém tlaku ze strany dcery
jsem zavolala na obecní úřad, na městský úřad, tam už tuhle kauzu znají, a dneska jdu
podat stížnost ještě i na policii. Nevím jaký to bude mít dopad a bojím se, že asi
jejich útoky se ještě znásobí. Možná to bude kontraproduktivní a možná ale, že je za chvíli
po každém takovém výkonu přestane bavit se nechat neustále předvolávat, protože odteď
jsem rozhodnutá všechno hlásit na úřadě.





















14 komentářů:

  1. Měla sis toho šmejda natočit na mobil...!

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: V té tmě by mi to mobil nevzal. Manžel spal dole jak dudek. Navíc on je šílenej alibista a mne se povětšinou nikdy v sousedských sporech nezastane. Ten na tu krysu v květináči ani nepřišel, to až já. A že už pěkně páchla....

    OdpovědětVymazat
  3. Některé lidi prostě nechápu.

    OdpovědětVymazat
  4. Chodím jsem jen pár týdnů, takže jste mě tzv. dostala. Titulkem.

    OdpovědětVymazat
  5. [5]: A pročpak? No je fakt, že to může třeba zavádět směrem k módě Já neřešila jejich ataky dlouhých dvanáct let. Nezajímám se o ně, obcházím je, jsou pro mně vzduch. Jenže to prostě někteří lidé zřejmě nesnáší a musí neustále někoho deptat. Nechápu proč si vybrali zrovna nás, nic jsme jim tak zlého neudělali krom toho, že jsme jim prostě řekli že se nám nelíbí jak se chovají ke svým psům. A od té doby máme tyhle problémy.... takže teď už to opravdu bylo pro mne přes čáru a oplácím stejnou mincí....

    OdpovědětVymazat
  6. Vendy, tak vyklízení bytu po rodičích mám už také za sebou. Bylo to bolestivé a neustálé rozhodování, co vyhodit a co ne. Spousty věcí jsem si vzala do našeho domečku, protože jsem se s nimi hned nemohla rozloučit. A až nyní po čase pokračuji v třídění a vyhazování. už to tak moc nebolí. Musí zafungovat rozum.   

    OdpovědětVymazat
  7. [4]: Ani já to nechápu. Ta krysí horečka by byla fajn, jenže oni už tam těch krys mají léta tolik, že si asi vypěstovali imunitu...

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Tak jedna dodávka s věcma skončila na chatě, a druhá doma. Ale asi začnu dělat řádnej vyhazovací vítr tady doma. Vidím kolik to dá práce a že je zbytečné schraňovat věci které se nepoužívají.

    OdpovědětVymazat
  9. Aspoň ty fotky jsou pěkné, líbí se mi to nasviceni...Sousedi asi nebudou zcela zdravi, chcipla krysa už není jen tak běžný "naschvál"

    OdpovědětVymazat
  10. [11]: No asi nejsou úplně s hlavou v kondici. Dcera se mi furt snažila vtloukat do hlavy že mám říct polici že se obávám o život, že mi tím naznačují že mám zemřít. Tak jsem jí řekla že má moc bujnou fantazii. Při jejich stupiditě to beru jako prostě naschvál a ubohej pokus o pomstu.

    OdpovědětVymazat
  11. Fotky komentovat nebudu, nesluší se to.

    OdpovědětVymazat
  12. [14]: Fotky okomentovat určitě můžeš. Mě to naopak zajímá, jak se můj vkus rozchází se vkusem jiných. Máme jednu zákaznici advokátku a měl by k ní manžel asi tenhle týden jet, takže bych jela s ním a optala se jí co a jak.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....