06 srpna 2018

Červená ....




Je velmi, velmi žhavé léto a tak si střihneme pár velmi, velmi žhavě
červených fotek. Většinou tuhle barvu zastupují růže, ale při jednom
západu jsem vyfotila i okvětní lístek rudé begónie proti sluníčku
a denivky. Jelikož šlo o detaily, fotila jsem starým objektivem
s mezikroužky...










12 komentářů:

  1. Je to lilie nebo červená denivka?

    OdpovědětVymazat
  2. beallara6/8/18 16:01

    Nádherné letní pohlazení

    OdpovědětVymazat
  3. [3]: Díky. Vodu na ochlazení až příště

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera! Je mi teď horko ještě víc!

    OdpovědětVymazat
  5. [6]: Akorát nevím jestli se jmenuje Alfons, to mi neřekla...

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Já si v neděli lebedila u Velryby, Když tam byl sníh!

    OdpovědětVymazat
  7. Červená a žlutá se velmi špatně fotí. Tobě se daří. moc se mi líbí kapičková růže.

    OdpovědětVymazat
  8. [9]: Já už je fotím jen při zlaté hodince, případně při zataženu, anebo pokud chceš fotit během dne za slunce, musíš stáhnout expozici o nějaké to EV.

    OdpovědětVymazat
  9. Pekne fotky...denivky jsem zasadil letos, uvidim zda pokvetou...leto je žhavé až moc

    OdpovědětVymazat
  10. Waiting for the next post.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....