07 srpna 2018

Hrátky s bublinami ....




Dneska něco pro osvěžení. Seděla jsem u jezírka a koukala se, jak si na
hladině hrají bubliny vznikající pod malou fontánkou. Pluli si vesele
po jezírku až pak s tichým puf! praskly. Vzala jsem foťák a zkusila
udělat pár záběrů na pomalý čas. No, moc toho ke
koukání nebylo, ale pár obrázků vám nabídnu...






Trochu jsem si i pohrála s barvou


A jak na pomalý čas vyjde fotka právě prasknuvší bubliny? Takhle....
trochu chaos


Snad jste se trochu osvěžili, ještě zítra a pozítří se budeme péct a pak už by se snad
měly teploty přiblížit tomu, čemu jsme celá léta o prázdninách tady u nás zvyklí ...
Já se budu honit pěkně v Praze se stěhováním, a řešit různé záležitosti s tím
spojené. Takže žádné klidné a odpočinkové dny....






23 komentářů:

  1. Páni, povedlo se ti to zabrat opravdu skvěle! A ty světelné odrazy na hladině dodaly celé fotce atmosféru.

    OdpovědětVymazat
  2. Opravdu osvěžující. Více se mi líbí fotky v přirozené barvě, než ta upravená. Prasknutí bubliny v pravý čas.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: No z toho množství co jsem nafotila se snad něco vybrat podařilo....

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Ono i těch prasklých fotek bylo víc, ale tahle asi tak byla nejvíc koukatelná....

    OdpovědětVymazat
  5. Ty bublinky vypadají trochu, jako když si druhorozený sedne do vany. Občas se tam taky ozve takové tiché "puf" .

    OdpovědětVymazat
  6. beallara7/8/18 17:13

    Bubliny, bubliny, tak to hlavně přežij

    OdpovědětVymazat
  7. Bubla to pěkně, jak ve starem kameninovem hrncu

    OdpovědětVymazat
  8. Zajímavé a umělecké fotečky!

    OdpovědětVymazat
  9. Takhle nějak si představuji hypotéční a mediální bubliny .

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadají moc hezky a osvěžily mě

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherné momentky, normálmě čumím!

    OdpovědětVymazat
  12. Nedokázala jsem si představit, jak budou fotky vypadat... jsou hezké.

    OdpovědětVymazat
  13. [13]: Já sama netušila co z toho bude. To zjišťuju až v počítači

    OdpovědětVymazat
  14. [12]: Odpad byl ale hodně velký

    OdpovědětVymazat
  15. [10]: Momentálně nevím co by osvěžilo mě. jsem zvadlá jak kytka...

    OdpovědětVymazat
  16. [9]: Plují, plují a pak nic....

    OdpovědětVymazat
  17. [6]: Přežila jsem, ale jsem utahaná, smutná, bolavá, nevyspalá a nasr.ná. Od včerejšího příjezdu domů řeším kreténský sousedy, podělaný výmysl Hrabiše jménem Kontrolní hlášení a opět doma lítám a roztřizuji a uklízím věci co jsem si po mamině přivezla sem. jedna dodávka skončila na chatě a druhá doma....

    OdpovědětVymazat
  18. [5]: ty jsi mi zas připomněla jeden film s Eddiem Murphym a Danem Akroydem. Vymění se chudák s boháčem a ten chudák když vidí vanu s vířivkou tak povídá. To my si museli do vany prdět, aby jsme měli bublinky!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....