05 srpna 2018

Mám ti dát místo ve svém srdci?





Co by se stalo, kdyby...tys byl můj a já tvoje?
Slova tiše plynoucí, srdce moje, a dvé svíček zář
ve svícnech na stole u vchodu do pokoje...

Co by se stalo, kdyby.... tys byl můj a já tvoje?
Těla naše propletená, srdce moje, a pohled očí tvých rozpíjející se jak
křídou psaná slova na chodnících....

Co by se stalo, kdyby ....tys byl můj a já tvoje.
Roje myšlenek kroužících a narážejících do sebe, jak tvrdá slova do zdí, vyřčená
v tichu pokoje, ach a jak teď dál, srdce moje....

Co by se stalo, kdyby....tys byl můj a já tvoje.
Všechna moje touha byla by jen pro tebe přítěží a tuhým párem otěží, lásko moje?
Nenastal by čas pak na rozbroje, hádky, boje? A při tom to bylo tak krásné, srdce moje...


... jenže ty nejseš můj a já tvoje, a jen čas sám by nám odpověděl, na to, co každý z nás
by teď rád as věděl, co stalo by se asi z nás, kdyby tys byl můj a já tvoje....

21 komentářů:

  1. Život je touha po lásce, po projevech citu

    OdpovědětVymazat
  2. beallara5/8/18 13:34

    Celým životem nás provází, co kdyby ...

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: V posledních měsících si tu otázku kladu docela často....

    OdpovědětVymazat
  4. Věčná otázka. Byl by to perfektní vztah? Nebo by to byla časem jedna neustálá bitka, kdo z koho? Bylo by to šťastné soužití? Nebo naopak peklo na zemi? Věčná otázka, kdyby...

    OdpovědětVymazat
  5. Když si podobnou otázku kladu (a kladu si ji často),vždycky mi vychází odpověď: Bylo by to náročné, ale super!

    OdpovědětVymazat
  6. Realizované kdyby vyvolává další kdyby.

    OdpovědětVymazat
  7. Padesátka6/8/18 00:26

    Zařazuji Tvoji básničku do výběru na tema-tydne.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: Díky. Vzpomněla jsem si na dávnou pro mne děsně otravnou část televizního vysílání. Nedělní chvilku poezie. A tak jsem si trochu zabásnila. Doufám, že to není na blogu stejně otravné i pro ostatní....   

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: Člověče, tak tuhle vůbec neznám! A to jsem si myslela že jejich písničky vcelku ovládám. Budu si muset to album stáhnout.... jo, je to tak. Každé kdyby pokládá další otázku....

    OdpovědětVymazat
  10. [6]: Víš že jsi první, kdo přiznal že o tom přemýšlí? Většinou se mi tu dostalo odpovědí Že jde jen o kdyby a o tom nemá cenu přemýšlet. Že je tady a teď a na kdyby se nehraje. Asi přemýšlení, a i vážné, o tom co kdyby patří snílkům a to já jsem. Někdy až moc... potěšilo mě, že i někdo jinej o tom uvažuje.

    OdpovědětVymazat
  11. [11]: já v perfektní vztahy nevěřím. Byla by to za chvíli asi pěkná nuda. Navíc lidé se, stejně jako vztahy, vyvíjejí a tak se může ukázat že to co nám kdysi připadalo perfektní nás teď neskutečně vytáčí. A od toho je jen krůček k tomu hledat další a další chyby v dřív perfektním soužití....

    OdpovědětVymazat
  12. [9]: Podle komentářů určitě ne...

    OdpovědětVymazat
  13. [14]: Já třeba tu chvilku poezie upřímně nenáviděla. Stejně jako BBS. Zvlášť když jsem se těšila na nějakej film

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné verše. Když slyší, co, by bylo kdyby, vždycky mne napadne jediné. "Kdyby byly v řiti ryby......" a raději se tak ani neptám. Je to zbytečná otázka, na kterou nenajdem odpověď nikdy. Můžeme si vše jen představoat a představy jsou od toho, aby nám lichotily, abychom si vše přikrášlili. A to nám pomáhá.....

    OdpovědětVymazat
  15. Já jsem věčný snílek. Nevím jestli je to dobré Možná bych pak tak často nepřemýšlela a nepoužívala slovo kdyby Kdybych uskutečnila své kdyby, hodně lidem bych ublížila.

    OdpovědětVymazat
  16. Krásné, hlavně první sloka

    OdpovědětVymazat
  17. [19]: Je už staršího data, tehdy jsem si tuhle otázku kladla snad co pět minut právě ve spojení s city a intimitou ...

    OdpovědětVymazat
  18. [18]: Kdyby asi není moc oblíbené slovo u nikoho ...

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....