20 července 2018

Starosklení pokračuje ....




Konečně se ze zamračena a mokra dostáváme zas do sluníčka. Jak dnes venku tak i
ve fotkách. Tentokrát jsem si vzala ven Heliose s předsádkou.On se moc s dalším
přidaným sklem nesnáší, ale díky tomu zas občas vytvoří zvláštní atmosféru fotky.
Nejen zajímavý bokeh, ale i takové mírné zamlžení. Jak to vypadá se
můžete podívat na dnešních fotkách. A myslím, že okamžitě
poznáte které byly focené s předsádkou a které bez ...






Když jsem fotila tu levanduli, nachytala jsem na ní i dost bělásků. Mají jí
zřejmě ve velké oblibě, protože jiné motýly jsem na ní zatím snad ani neviděla.
Ale ti budou v článku o hmyzácích které jsem postupně na zahradě nachytala.
Krom jednoho, který mi už druhý rok uniká. Po mnoha a mnoha letech jsem
tu vloni zas viděla na zahradě nějakého otakárka, jenže ta bestie nehodlá
nikam sednout abych ho vyfotila. Ostatně vždycky si svůj čas přeletu nad zahradou
vybere v okamžiku, kdy jsem v bazénu. Letos samozřejmě zas ....





8 komentářů:

  1. Pekne fotky...Na jedne predzahradce obsavala levanduli dlouhozobka,ten"motyli kolibrik" občas nam take naletava na zahradce na petunie...jinak take hodne belasku, ale zreba je to opravdu zdaleka nejhojnejsi motyl...

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Jo, jo... dlouhozobka petúnie miluje. Je možné, že bělásci jsou nejhojnější.

    OdpovědětVymazat
  3. Ta levandule je kouzelná...

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Sice jsem v úvodu článku psala že sluníčko svítí, což v té chvíli byla i pravda, jenže už zase se honí mraky a sluníčko se ukáže tu a tam. Nicméně je teplo, to ano.

    OdpovědětVymazat
  5. Přijde mi, že jste z Marzu... zataženo, pršelo atd. U nás nechutný horko, slunce od rána do večera, sucho, sucho, hnus.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: S velkou radostí bych ti ten déšť poslala, já už se víc jak čtrnáct dní neráchala v bazénu, dneska musím dodělat obrubník u nově založeného záhonku s travami před domem abych to mohla obsypat kůrou, posekat zahradu. Vidíš, já bych řekla, že verbeny na tom budou líp než begónie. Verbeny jsou spíš suchomilné. Ale ono už se zas má příští týden udělat deštivo.

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezké, obojí s předsázkou i bez ní. Voda chybí všude. Když zaprší, je to jen takové mrholení.

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Tak tři dny celkem pršelo víc nebo míň, ale už zas je zahrada tvrdá na došlap jak beton.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....