18 července 2018

Starosklení barevné ...




Už od včera prší, a tak ty dnešní barevné upršené fotky krásně zapadnou.
Sice je to fajn, zas se mi zaleje zahrada která to už potřebovala, ale
nějak si říkám, jestli už léto není pryč. Podle předpovědi mělo být celý
tenhle týden krásné teplo, ale realita je trochu jiná. Lezavo jak na podzim.
A ty noční teploty ? Spíš jak září nebo říjnu ! A to nás zanedlouho čeká
sv. Anna. V takovémto počasí okamžitě začínám tuhnout a lezou na mne
všechny možné splíny, ztrácím chuť na veškeré i mě libé činnosti
a spánek je v tu chvíli moje největší láska. Kam se na něj
hrabou chlapi! A tak tiše doufám, že nás už nečeká
jen a jen babí léto, ale že ještě bude i to pravé.









A přeci jen jedna sluníčková, z Litomyšle. Určitě nikomu neušlo, jak nádherně letos
byly obalené květy lípy. Té vůně a bzukotu! A tak jsem s Bobulí vyrazila na procházku po
Klášterkách a pod jednou lípou si tu nádheru vychutnávala ....

12 komentářů:

  1. Ta růžička je nádherná

    OdpovědětVymazat
  2. Ta černobílá růže byla pecka, ale ta barvičková taky není vůbec marná!

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle bude znít hrozně nabubřele,ale když se fotka vydaří, tak je jedno jestli je barevná nebo čb, a tahle se vydařila. Tedy aspoň já bych řekla že jo. A to říkám o svejch fotkách málokdy.

    OdpovědětVymazat
  4. I u nás prší a prší a to dost. Už začínají kvést malé chrizantémy. Podziom je tady. Všechno je nějak dřív, ale něco zase na druhou stranu nestihne uzrát. Popršené květy máš vyfocené nádherně. Tu růžičku jsi čistila nebo spíše retušovala pozadí? Na mém monitoru je to vidět, Asi by to chtělo ještě dokreslit černou barvou. je to vpravo od květu.

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Nic jsem neretušoval, nechala jsem tam schválně ten list s kapkami jen tak v náznaku. Mohla jsem to udělat celé černé,to ano, ale přišlo mi lepší tam ten list nechat.

    OdpovědětVymazat
  6. Fotky parádní, taky ráda fotím kapky na kytkách. Podzim snad ještě ne, ale i podle včeliček to vypadá, že to nejlepší už je za námi. Začneme asi krmit.

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Sousedi už taky přikrmujou. Tak tady už dneska třetí den na podzim vypadá stoprocentně

    OdpovědětVymazat
  8. Wendy tak tohle je  paráda, moc se mně fotky líbí. A věřím, že léto má pro nás určitě ještě pár teplých dnů

    OdpovědětVymazat
  9. [5]: Aha, já jsem to právě jako list nepoznala a nyní to tedy vidím, že ten list jde trochu přes růži a dělá to tam ty zoubky.

    OdpovědětVymazat
  10. [8]: Dneska už tedy konečně svítí od rána sluníčko ale jaká je teplota jsem zatím nezjistila, venku jsem ještě nebyla.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....