17 července 2018

Starosklení červnové černobílé ....




Zhruba tak před třemi nedělemi jsme tu měli období kdy pršelo každý den, víc nebo míň,
občas celý den, jindy s přestávkami anebo jen v noci. Bylo hnusně šedo, zima a nevlídno.
Jediné plus bylo, že se daly mezi jednotlivými dešti nafotit nějaké fotečky vodní.
Repektive spíš kapkové. To jsem vždycky fofrem vyběhla, oběhla co bykde bylo
zajímavé vyfotit a než se zas rozpršelo měla jsem pár snímků. A tak to šlo
dokola. Ustal déšť, já vystartovala, něco nacvakala a zas
v dešti zaběhla domů. A jelikož to nejsou snímky
převedla jsem některé do čb. Ale uvidíte
i v barvě a budete moci porovnat....














16 komentářů:

  1. No černobílá má svuj půvab...líbí se mi hned ty prvni sninky a pak lesk tech kapek na listu...

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Na těch lupenech a trávě takhle ty kapky vyniknou víc. Většinou takové obrázky převádím do čb.

    OdpovědětVymazat
  3. Déšť se hodí, např. není nutné zalévat :).

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: To jo, a doplnil se mi sud na zalévání. Včera zas večer pršelo a dneska se to mračí od rána.Ale jestli z toho něco bude, to se uvidí.

    OdpovědětVymazat
  5. Vede jednoznačně květ růže!!!!   

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Jo, z té mám radost.

    OdpovědětVymazat
  7. Wau, nádhera. Zvláštním způsobem se mi líbí ta předposlední.

    OdpovědětVymazat
  8. Bože, jak si někteří jedinci žijí... u nás skoro neprší, kalamita   

    OdpovědětVymazat
  9. [9]: Úplně se bojím říct, že teď taky prší....ale věřím že u holky za kopcem ani kapka.

    OdpovědětVymazat
  10. První a růžičkový, nádhera!

    OdpovědětVymazat
  11. Fredy Kruger17/7/18 21:44

    Dva lumpové  shýbli se pro kamení

    OdpovědětVymazat
  12. [12]: U starosklení kytování nehrozí,

    OdpovědětVymazat
  13. [11]: Díky, když se mi takhle podaří nafotit růže, mám vždycky ohromnou radost.

    OdpovědětVymazat
  14. Opět vidím na druhé a třetí fotce ty skvrny v černém pozadí. Možná to není čištěním a gumováním, nejsem si nyní jistá.

    OdpovědětVymazat
  15. [15]: No však, to je u té růže ten list a u té druhé fotky je to bokeh z kapek.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....