24 června 2018

Květové ....




Včera jsme se porozhlédli celkově po těch keřích, které ještě kvetly. Dnes se
na některé podíváme trochu víc zblízka. Některé keře, většinou ve stinných
místech, měli květů i poupat hodně, jiní byli v plném květu, a zbylé, už
odkvétali. Nicméně pár detailů květů se mi podařilo nafotit....







Poslední zbylé azalkové květy. Jak jsem tak ze zbytků viděla, většina jich byla jen
žlutá.




Tenhle květ se mi hned po tom bílozeleném líbil nejvíc


Zítra se podíváme na zbylé obrázky z první zastávky ....




10 komentářů:

  1. [1]: Ne, rododendrony nevoní... azalky trochu, ale ty už byly odkvetlé. Spíš tam v těch lesních úsecích voněla smůla jak do ní pražilo sluníčko.

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou barvy, brala bych všechny, těžce bych si vybírala

    OdpovědětVymazat
  3. Já už si chci dlouho róďu koupit, ale když pak stojím ve školkách, čučím a nevím kterej si vybrat. A odcházím s prázdnou ...

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se zase kíbí to zbarvení na poslední fotce.

    OdpovědětVymazat
  5. [5]: Ten je také krásný, on je ten snímek s tím bílozeleným hodně světlý takže ten kontrast bílé se zelenou nevyniká, ale je to úžasná kombinace.

    OdpovědětVymazat
  6. Rododendron je vděčný a věčný...škoda že letos už odkvetly...

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: Jo, tak to jsem se na tomhle výletu přesvědčila sama na vlastní kukadlice ...

    OdpovědětVymazat
  8. Tam je snad celé spektrum barev, nádhera, zvlášť fialová a růžová.

    OdpovědětVymazat
  9. [9]: Rododendrony kvetou jen ve škále od bílé po tmavě fialovomodrou. Nikdy ne žlutě, červeně nebo oranžově. Narozdíl od azalek které už tyto barvy mají.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....