04 května 2018

Moje a jen moje magnólie ....





Toužila jsem po ní strašně dlouho a vloni jsem si jí konečně pořídila. Sice bohužel
nemá tu barvu, která byla deklarovaná na visačce, ale je to moje magnólie.
Nemusím už chodit fotit po sousedech a můžu se krásně z okna nebo terasy kochat
její krásou. Letos jí přibyla sestřička s většími květy a pro tu zatím místo ještě
vybírám. Ale tak trochu už mám jasno. No a na další ještě mám políčeno. To
je jedna z výhod velké zahrady. Je na nich místo pro tyhle krasavice a nemusí
se ani moc tísnit. Navíc ovocné stromy, které tu jsou už mají své
odžito a novým se moc nedaří, takže spíš na jejich místo počítám
právě s dalšími okrasnými stromy nebo keři. Co by to mělo
být už mám tak nějak dlouho vymyšlené.















47 komentářů:

  1. Splnila sis sen a pořídila krásné fotky. Magnolie udělá na zahradě hodně parády.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: to jo, ale na to že jsem se zařekla, že listnatýho už nic, aby se nemuselo uklízet listí na podzim mám už dva další listnatý keře na krku   

    OdpovědětVymazat
  3. Magnolie hvězdnatá je krásná,já ji říkám střapatá Tady vedle ji mají růžovou, ale ta bílá se mi líbí víc, je nádherná

    OdpovědětVymazat
  4. [4]: Tahle je daná tak, aby jí to useknutí nehrozilo.

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Ono je těch magnólií neuvěřitelné množstí kultivarů, už nejsou jen bílé nebo bílorůžové, že by se jeden zjevil a potřeboval by opravdu na ně sad

    OdpovědětVymazat
  6. [2]: Vzpomínám si, že jsi říkala, že ti nebude vadit, když budeš mít pod stromem bílé listí z květů.

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Mi se líbí tahle kvete 2x ročně a voní Ta cena už se mi líbí míň

    OdpovědětVymazat
  8. Tahle sněhově bílá je krásná. Udělá spoustu parády a potěší oko i duši. Budeš tak rozradostněná, že listí pak bude brnkačka.

    OdpovědětVymazat
  9. Krása :). Obzvlášť na té předposlední fotce jim to moc sluší :).

    OdpovědětVymazat
  10. Je to nádhera. Magnolie, pokud vím, vydrží spoustu let. Před základní školou  Masaryčkou byla bílá dlouho, krásně nás od malička vítala. Myslím, že padla až při přeměně školy na ZUŠ a to jen kvůli úpravám okolí. V té ulici však mají skoro v každé zahradě magnolie- různé  světlé barvy.

    OdpovědětVymazat
  11. [12]: Máš pravdu, magnólie jsou velmi dlouhověké stromy.

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: Je to moje holka bílá střapatá

    OdpovědětVymazat
  13. [10]: Pořád lepší jen to listí, než odvážet  spadaný jabka !

    OdpovědětVymazat
  14. [9]: Ta je... podívej se do jiných zahradnictví, třeba najdeš levnější. Jsou některá, která se přímo na magnólie specializují.

    OdpovědětVymazat
  15. [7]: To jo, furt lepší než ty spadaný jablka! Navíc tyhle mají listy menší. Ta letní to je už horší, ta má listy až půlmetrové. Tam se to uklízí podstatně hůř.

    OdpovědětVymazat
  16. beallara5/5/18 10:56

    Bomba,pecka,nádhera, jdu si vyměnit spodní prádlo !!!

    OdpovědětVymazat
  17. hm, já znám jen tu klasickou růžovou,

    OdpovědětVymazat
  18. [19]: To se divim, stellaty jsou hojne po zahradach a kvetou jako uplne prvni magnolie.

    OdpovědětVymazat
  19. [18]:Ona je zatim mala, muze mit tak metr na vysku, ale budu ji muset krotit hned od zacatku, to je jiste. Stejne jako jsem prokoucovala snizeni smradlavky, ma uz sice svou konecnou vysku ale je pod draty a ta elektrika ty stromy nejak tahne za sebou. Takze bud na podzim nebo pristi jaro se bude muset trochu zabrat.

    OdpovědětVymazat
  20. Msme dve, u jedne úplně nesedl odstin tak jsme koupili ještě jednu, ale ta letos ještě nekvetla

    OdpovědětVymazat
  21. bezdikovotvoreni6/5/18 22:57

    Nádherná tento druh mam také a viděla jsem žlutou je nádherná.

    OdpovědětVymazat
  22. To bude na jaře krása!!!

    OdpovědětVymazat
  23. [23]: Zlutou stellatu nebo zlutou klasiku? Jedna krasna velka zluta kvete na Hrade v zahradach Na Valech. Nejdriv jsem myslela ze to je liriovnik, ten ma zlute kvety ale pak mi podle listu doslo ze to je magnolie. Na nej bylo jeste pozde.

    OdpovědětVymazat
  24. [24]: Ona uz je to krasa ted, a to je jeste mala...

    OdpovědětVymazat
  25. Je nádherná! Moc ti jí přeji stejně jako, aby ti ta láska vydržela co nejdéle!

    OdpovědětVymazat
  26. Magnólie mám ráda, ale musím si za nimi kousek dojít. Z okna se dívám buď do lesa nebo na parkoviště, kde jsou "jen" břízy a borovice.

    OdpovědětVymazat
  27. Jsou to opravdu krásky.

    OdpovědětVymazat
  28. [4]: Zdá se, že pan manžel je velmi zdatný...

    OdpovědětVymazat
  29. [28]: Z okna vidím dvoreček plný cikánů...

    OdpovědětVymazat
  30. A jaká tedy ta barva původně měla být...?

    OdpovědětVymazat
  31. Pěkné to máš, věru pěkné.

    OdpovědětVymazat
  32. [33]: Snazim se, veru snazim. Uz vic jak ctvrtstoleti...

    OdpovědětVymazat
  33. [32]: Sice jsme si to rekly,ale je slusnosti odpovedet . Na prigumickovane! jmenovce byla vyfocena docela syte ruzova. Tak nevim kdo to zvoral.... ale hlavni je, ze je!

    OdpovědětVymazat
  34. [35]: Tak to je docela rozdíl...

    OdpovědětVymazat
  35. [29]: Tak o tom zadna!

    OdpovědětVymazat
  36. [36]: To tedy.... a vazne to byla ruzova. Ne lososova ani jahody se smetanou   

    OdpovědětVymazat
  37. [38]: Lososová je víc do oranžova...

    OdpovědětVymazat
  38. [28]:Proto jsem si ji zasadila pred okna. Abych na ni videla ....

    OdpovědětVymazat
  39. [27]: Pokud ji nejak nezhubim ja, tak by mela vydrzet....

    OdpovědětVymazat
  40. [39]: To byla narazka na ty moje.kalhoty   

    OdpovědětVymazat
  41. [42]: Já to pochopila dobře, Ty příště dopředu pošli vzorník barev, ať má každý jasno, jak říkáš kterým barvám...     

    OdpovědětVymazat
  42. [43]: No jo, kdyz on kazdy ma jine barevne videni.   

    OdpovědětVymazat
  43. [5]: Pomohl železný drát a bylo po sekání.   

    OdpovědětVymazat
  44. [45]: Její místo je v záhonku kolem jezírka, takže je bokem a i tak se manžel raději, pokud tedy seká, tomu místu vyhne. Ale seká tak třikrát za rok, a já si dávám majzla. A teď navíc jsem si ten záhonek zas o kousek rozšířila

    OdpovědětVymazat
  45. [46]: Naše roste volně uprostřed trávníku, proto bylo to několikeré posekání.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....