03 května 2018

Koniklece ...



Tentokrát vzali koniklece za své tak rychle, že jsem je stačila nafotit jen jeden den
a tímto zhaslo. Bylo teplo, já byla pryč a když jsem se vrátila, bylo už po parádě.
Jen jsem stačila zaregistrovat že původně koupený červený, je
opět jiná barva. Tmavě fialový. Nic se sice neděje, ten
mi ostatně už jednou zašel, ale zas musím do školek
a ten červený tam dokoupit. A už to vidím
že ten malý, který se nějak zvetil
bude na just červený...


Po přesazení, siceje o pár desítek centi dál od cestičky, aby na něj Bak nechodil pořád čůrat
byl ten fialkový takový trochu jak nemocný. Květy tentokrát neudělaly ty krásné pravidelné
a velké zvonky, ale něco nepravidelného drobného. Možná se podepsalo i sucho a teplo
i když jsem je pořád zalévala. Nicméně v přírodě právě na suchých a teplých místech
rostou, tudíž by s tím neměl mít problém...



Jak vidno, květy měl spíš jak hvězdičky, než zvonky



Tenhle byl koupený zaručeně jako červený. Ale po červené tam není ani stopa ...

20 komentářů:

  1. Přestože to nejsou zvonky, jsou krásné...

    OdpovědětVymazat
  2. beallara3/5/18 17:20

    Jsou krásné, chápu, že vytočí jiná barva, také to nemám ráda

    OdpovědětVymazat
  3. Jednou jsem si vysázela zaručeně tmavě-fialové surfinie. Provedla jsem barevné kombinace s dalšími barvami a ony se ukázaly být růžové. Tak jsem si zanadávala a to bylo asi tak všechno. Odvděčily se ale krásnými bohatými květy.

    OdpovědětVymazat
  4. No holt to jaro ma letos hodně rychly prubeh

    OdpovědětVymazat
  5. Už je máš pěkně rozrostlé. Jsem je koupila letos a tak měly po jednom kvítku.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Protože tenhle světle fialový je nejstarší a přežil všechny Bakovy atentáty. Jinak ten druhý je koupený vloni a jeden opět zašel. Teď jsem zvědavá na toho co se tak zázračně a nečekaně vzpamatoval, jaký ten bude....

    OdpovědětVymazat
  7. [3]: Cha, vloni jsem si koupila růžovou magnólii a ona je bílá, kolikrát už jsem si kupovala cibulky a pokaždé byly úplně jiné barvy které z toho vylezly a když jsem si s nadšením domů nesla plnokvětý klematis, byl  nakonec jednoduchý...

    OdpovědětVymazat
  8. [2]: Ale tak naštěstí tuhle barvu nemám, takže se nic neděje. Už mám políčeno na jednu krásnou odrůdu, tak doufám že bude.

    OdpovědětVymazat
  9. [6]: Já jsem jich koupila 6 a z toho asi 3 zajdou. jakoby uschly.

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: Mě je většinou učůrává  pes. On má sice celou velkou zahradu, nicméně ty koniklece ho přitahujou, nevím proč, jako magnet.

    OdpovědětVymazat
  11. [11]: Třeba proto, že  mají také srst. nebo je cítí jakoby jiného pejska. Tak musí přeznačkovat.

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné chlupaté kytky, ty mám moc ráda

    OdpovědětVymazat
  13. Sluší jim to! :) Druhá fotečka u mě vede :).

    OdpovědětVymazat
  14. [14]: Vidíš, tady ti závidím já že máš možnost za nimi jezdit do přírody

    OdpovědětVymazat
  15. srnky mi je spásaly tak dlouho,

    OdpovědětVymazat
  16. [17]: U nas staci bohate labik na to aby je zhubil..

    OdpovědětVymazat
  17. Koniklec je báječná květina; chodíval jsem je fotit do botanické Na Slupi.

    OdpovědětVymazat
  18. [19]:Zvlast kdyz odkvete tak je pak s tim cmyrim takovejmedvidek chlupatej.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....