19 května 2018

Litomyšl dubnová ....



Poslední dubnový článek bude na dvě části, protože jsem ten krásný den
pomalu končícího dubna ztrávila u holek v Litomyšli a drandily jsme s
kočárkem po městě. Samozřejmě jsme nemohly vynechat zámecký park
z něj do Klášterních zahrad, okolo kostela Povýšení sv. Kříže přes náměstí
rektora Střítezského, na hlavním náměstí jsme si u sochy Bedřicha Smetany koupily
výbornou zmrzku,šly dál okolo pajďárny na Vodní valy a odtud do čtvrti rodinných
domků, abychom posléze opět podél zámeckého parku dorazily zas domů. A jako
vždy, nemohla jsem vynechat focení. Litomyšl, byť jsem po ní šla
nesčetněkrát, prostě stále nabízí mnoho krásných pohledů. A když je ještě krásný
slunečný den, jde to skoro samo. A že je Litomyšl město
velmi pohledné, mohou někteří z vás osobně potvrdit.










15 komentářů:

  1. Tak tady by se mi s kočárem taky hezky drandilo...

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: No však, tam se to jezdí samo! Bobule bude estétka, protože se po takovýmhle krásným městě procházela už v prenatálním věku, a teď je tam každý den ....

    OdpovědětVymazat
  3. Dagmar Krystynová19/5/18 19:18

    Do Litomyšle se chystáme.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný obrázky! Můžu to potvrdit jen z vyprávění, ale město je to prý kouzelný .

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Holt tě jednou polovičák bude muset vzít sebou   

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: My jsme tam chtěli jet slavit výročí, ale jeho oblíbený hotel byl obsazený, jako na potvoru tam bude zrovna Smetanova Litomyšl .

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: Tak to je problém, to je pravda. Smetanky Litomyšl totálně vždycky vybydlí

    OdpovědětVymazat
  8. TlusŤjoch20/5/18 11:21

    Perfektní šácholan.

    OdpovědětVymazat
  9. Ty víš, jak mne dostat !!!

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: Však jsem na tebe myslela když jsem to fotila i dávala na blog    ...

    OdpovědětVymazat
  11. [9]: Zámecký a kupodivu zatím docela ne tak rozrostlý jak většinou u zámků bývá zvykem. nebude zas tak starý...

    OdpovědětVymazat
  12. [13]: Ano, to je. Navíc už vůbec neměl stát.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....