20 května 2018

Litomyšl dubnová podruhé ....



Včerejší poslední fotkou, jsme se dostali do Klášterních zahrad,kudy
jsme projely na náměstí rektora Střítezského. V klášterkách mi opět
stál modelem kostel Povýšení sv. Kříže, stejně tak, jako o něco později
i po cestě k náměstí. To jsem si proti úžasně modré
obloze vyfotila oba kostely ...


V klášterkách stále najdete ovocné stromy, které upomínají na jejich původní
formu, a to klášterní sad. Ty ale jsou už nově vysazené při jejich obnově.
Ale najdete tu i torzo staré hrušně z původního sadu.


Modř anemonek se vyrovnala modři oblohy


Keřová sakura





18 komentářů:

  1. Prvorozeného jsem venčila na Vyšehradě, to bylo dobrý, ale Druhorozeného už tady na sídlišti...to nebylo hezký...

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Tak o tom, že Vyšehrad je lepší než Čerňák žádná!

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Prvorozeného jsem venčila v cikánském ghettu zvaném Černobyl, druhého v cikánském ghettu v centru města. Nevím, co bylo lepší?

    OdpovědětVymazat
  4. Obloha jako vymetená, takové procházky miluju .

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Jsi jasná vítězka soutěže...

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: To jsem ale jakože neměla vůbec v úmyslu .

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Myslím, že ta věznice povede k jisté přísnosti ve výchově... ostatní ke zdravému životnímu stylu.

    OdpovědětVymazat
  8. TlusŤjoch20/5/18 11:20

    Krásná modř. Takovou oblohu mám nejraději.

    OdpovědětVymazat
  9. Fotky jsou opět moc pěknéé....

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: Tady naštěstí docela napršelo, takže to je zatím v cajku, hlína je dost do hloubky v záhonech mokrá.

    OdpovědětVymazat
  11. [8]: Taková řecká kombinace. Kýčovitě modrá obloha a jasně bílý kostel!

    OdpovědětVymazat
  12. [6]: Tak nevím, trochu začínám pochybovat o tom, jestli nakonec netrpíš nějakou malinkatou úchylkou na nejpitoresknější místa k bydlení ...

    OdpovědětVymazat
  13. [13]: Tak v tomhle jsem náhodou nevinně, když jsme se tam stěhovali, věděli jsme jen o nemocnici, okolí jsme začali poznávat až později .

    OdpovědětVymazat
  14. [14]: Jen aby! mě třeba strašně překvapuje, že v mnoha nemocnicích je pavilon porodnice hned vedle pavilonu patologie. Jakože kruh se uzavřel? Myslím, že to není asi moc povzbudivé se dívat z okna na to jak vozej k sousedům mrtvoly...

    OdpovědětVymazat
  15. Toz pěkné..zaujaly mne snemonky a ra kerovs sakurs

    OdpovědětVymazat
  16. [16]: Ty anemonky jsou opravdu pěkné, takové něžné...

    OdpovědětVymazat
  17. Díky za fotky. Zahrady vypadají v každém ročním období jinak. Je příjemné se tam procházet.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....