13 března 2018

Třebová na třetí ....




22 komentářů:

  1. [1]: Jsem se nudila na nádraží, když jsem čekala na vlak do Prahy a popocházela po nástupišti. Až jsem se dostala do tohodle úhlu. Tak jsem šla vyhrabat foťák z kufříku a cvaknout to

    OdpovědětVymazat
  2. Stihla jsi to, než ti tam vjel vlak.

    OdpovědětVymazat
  3. Parádní záběr. Když tak nad tím přemýšlím, tak já vlakem nejela už spoustu let.

    OdpovědětVymazat
  4. Umíš se skvěle nudit, až se budeš někdy nudit v Praze, dej vědět, sejdeme se na kafe

    OdpovědětVymazat
  5. Tak víš co, lepší třikrát, než ani jednou...

    OdpovědětVymazat
  6. [6]: To je fakt. To kdyby si náhodou někdo nevšiml. Dobré...

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Pro mne nejraději ta varianta ani jednou

    OdpovědětVymazat
  8. [5]: Milá Beallaro, to je něco co udělám velmi, velmi ráda. Moje nejbližší pražské nudění bude v okamžiku kdy se dozvím že jsou zrušené návštěvy v LDN. A to tam zavolám hned, aby sis to třeba nerozmyslela   

    OdpovědětVymazat
  9. To aby nikdo nepochyboval Dobrá fotka

    OdpovědětVymazat
  10. [4]: Tak to já jezdím na můj vkus v poslední době až moc často. Ne že by se mi to nelíbilo, je to rychlejší a pohodlnější než autem, ale raději bych jezdila za podstatně příjemnějších podmínek. Teď navíc to bude i na kratší dobu, což mi bude připadat jako předražené výlety. Obzvlášť když jsem se teď tak utrhla a udělala na účtech trochu tornádo. Jenže co nadělám ...

    OdpovědětVymazat
  11. Parádní a to prší, nebo sněží?

    OdpovědětVymazat
  12. [14]: tipovala jsem, no, snad už nebude.

    OdpovědětVymazat
  13. [11]: Zatím jezdíme s mužem autem a po Praze v 90% MHD. Jak se udělaly parkovací zóny, je to na pytel. Muž už to má zadarmo, já si počkám do července, zatím jezdím na poloviční lístky.

    OdpovědětVymazat
  14. [16]: Muže nebaví řídit a tak jak se udělá teplo, jezdí na skutru. když po něm ptřebuju abychom jeli do Prahy nebo na chatu autem, tak to je vždycky děsně "rád" a dává to ostentativně najevo.Ale jet na skutru od nás za švagrovou k Rakovníku mu problém nedělá. Ono ho už ani na tu chatu nebaví jezdit, protože je tam spousta práce potřeba udělat a to se mu také nechce. Nejraději by se jen válel a čuměl na tablet nebo televizi. S tou slevou nevím, ale něco kvákali že to snad posunou až na další rok.

    OdpovědětVymazat
  15. [17]: Ten můj řídí rád. Od malička se pohyboval ve vůni benzínu a nevynechal jediný závod v širokém okolí. Ale na jednostopé vozidlo by nesedl. A přitom byl jeho strýc slavný závodník, právě na motorkách.

    OdpovědětVymazat
  16. Jedině Česká Třebova, Česká Třebova a ještě jednou Česká Třebova....

    OdpovědětVymazat
  17. [19]: Pro mne jedině Praha, Praha a ještě jednou Praha....

    OdpovědětVymazat
  18. [18]: Mě tvrdí, že toho má za den dost. No, nechci mu sahat do svědomí, nicméně tolik kilometrů zas to není, když odjede ráno po půl deváté a kolikrát už je doma v jedenáct .... je prostě línej dělat něco pro jiné.

    OdpovědětVymazat
  19. [21]: Na to fakt není co říci. Asi máš pravdu.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....