14 března 2018

Skrze listí ....




17 komentářů:

  1. Fotka působí hodně smutným dojmem.

    OdpovědětVymazat
  2. Velmi zajímavý pohled skrze listí Wendy,

    OdpovědětVymazat
  3. Vifa, i cernobila fotks může být fantastická

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Naopak, černobílé fotky probouzejí fantazii o mnoho víc než barevné

    OdpovědětVymazat
  5. [2]: V tom směru jako že Co je za těmi kameny? Klidně ti to povím. Skoro třistametrový sešup k hladině Labe   

    OdpovědětVymazat
  6. [1]: Taková nějaká depka ze zimy, ze soukromého života, ze situace kolem nás ...

    OdpovědětVymazat
  7. V tom černobílém pozadí dostala nostalgickou náladu.

    OdpovědětVymazat
  8. Zajímavý foto, asi by se mi to líbilo víc barevný.

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Ono ani v originále není moc barevná. Tím že to bylo v protisvětle tak tam byly jen siluety.

    OdpovědětVymazat
  10. [6]:Podle mě ono "vyfocení se z depky" opravdu pomáhá.

    OdpovědětVymazat
  11. [11]: Tak ono ani při focení depka nebyla, spíš až když jsem to upravovala

    OdpovědětVymazat
  12. Napiš mi, prosím, do zprávy pro příjemce tvůj email, nemám ti kam odpovědět,

    OdpovědětVymazat
  13. Na mou duši na psí uši?

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....