24 března 2018

První jarní den a jeho květy ....




Letošní první jarní den na mnoha místech vypadal spíš jako zimní, se sněhem a mrazem.
Tady sice také v noci nasněžilo, ale díky sluníčku se sníh začal brzy ztrácet. Když už
ho bylo poskrovnu vyrazila jsem s foťákem na zahradu zjistit jak jsou na tom
květinky, které už od prosince nedočkavě vyrážely ze země, a nebýt
těch mrazů v únoru, už dávny by kvetly. Ale jsou to kytičky
statečné a tak ani ty mrazy je moc nepřekvapily
a hned jak to bylo možné vystrčily své
barevné hlavičky ven....


Tulipány okolo krokusů jsou takhle narostlé právě už od prosince. Některé jsou
trochu namrzlé, ale jen listy, myslím že květy to nijak nepoškodilo


Minikosatce rozkvetly sotva vystrčily listy něco málo nad úroveň země



Talovíny tentokrát dostály své pověsti jedné z nejraněji kvetoucí kytičky


Dokonce i bledule přes ty mrazy mi letos rozkvétají na zdejší podmínky velmi brzy



Tolik náš rybnický první jarní den. Dnes mizím do Prahy a v pondělí se budu vracet.
Ale už ne sama. Povezu si sebou nového (snad) kamaráda.....

41 komentářů:

  1. Dneska jsi nesmírně potěšila mou duši zahradníka, je to nádhera a moc a moc děkuji   

    OdpovědětVymazat
  2. Krokusy a snezenky u nás vydržely, petrklicum ale mraz spalil kvety...Narcisy i s poupaty a hyacinty vypadahi dobre, konce listu u hyacintu trchu omrzle..

    OdpovědětVymazat
  3. Fotky jsou krásné a je na nich vidět ten kontrast - končící zima a květy, které i přes nepřízeň počasí dodržují své termíny.

    OdpovědětVymazat
  4. Ten sníh mě tam děsí, je to vždycky zvláštní vidět sníh a rozkvétající jarní krásu

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkný. Když se zadaří, třeba se něčeho podobného dočkáme v dubnu. Nebo v květnu .

    OdpovědětVymazat
  6. [4]: Mohla jsem počkat až do odpoledne kdy nebyl už žádný, ale já ho tam chtěla.

    OdpovědětVymazat
  7. [3]: To jsem právě chtěla. Mohla jsem počkat o hodinu déle, jenže mě se líbilo tohle.

    OdpovědětVymazat
  8. nádhera:) já nejsem sice žádný zahradník ale tohle ocenit dokážu:)

    OdpovědětVymazat
  9. Ta poslední je náramná. Hřejivá.

    OdpovědětVymazat
  10. [11]: Fotka možná tak vypadá, ale já měla pěkně zmrzlý kolena!

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Já jako zahradník se na tohle vždycky náramně těším. Chodím a vytahuju očima všechny kytky.

    OdpovědětVymazat
  12. Nádhera :). Na to se tak krásně kouká..:).

    OdpovědětVymazat
  13. [15]: Viď? Konečně se mi zas dostane od středy týden do normálních kolejí,a dovolí snad i počasí abych konečně vysvobodila kytičky na záhonech.

    OdpovědětVymazat
  14. Tvoje krokusy moc obdivuji. Já jich mám jen pár. Zato sněženek bylo docela dosti. Jen opakující se mrazy způsobily, že sklonily své kvetoucí hlavičky.

    OdpovědětVymazat
  15. Nádherné krokusy. Zaznamenala jsem je minulou sobotu, a také včelky, které se na nich pásly.

    OdpovědětVymazat
  16. Zahrádku nemám a na betonu našeho parkoviště nic neroste. A tak jsem místo kytiček, které vystrkují z půdy nesměle hlavičky, vystrčila na balkon poprvé po zimě sušák na prádlo. Taky krása

    OdpovědětVymazat
  17. Krásná květena, hlavně aby už úplně slezl ten sníh

    OdpovědětVymazat
  18. Fredy Kruger31/3/18 00:46

    ,, První jarní den ....

    OdpovědětVymazat
  19. [20]: On krom hor jeste nekde strasi?

    OdpovědětVymazat
  20. [19]: Taky netradicni ozdoba

    OdpovědětVymazat
  21. [18]:Ja vcelky ne, pac u nas bylo skoro porad behem dne zatazeno a slunicko vylezlo ven jen tesne pred zapadem a to uz vcelky spaly.

    OdpovědětVymazat
  22. [17]:Hodne se mi rozrustaji, ted jsem je zacala sazet do travniku.

    OdpovědětVymazat
  23. Jarní kytičky deroucí se sněhem ven za sluníčkem jsou úžasné. Obdivuji tu křehkou krásu!

    OdpovědětVymazat
  24. [26]:Po celym totalne divokym minulym tydnu si uzivam klidu v Praze a ode dneska i na chate.

    OdpovědětVymazat
  25. Vždycky se mi moc líbí, jak kvítka vystrkujou hlavičky z hlíny na svět... je to takové milé, po té šedivé zimě :)

    OdpovědětVymazat
  26. [27]: Užíváš si klidu a já ti to moc přeju. Nemáš náhodou kostkované sako, či kabátek ve fialovém tónu?

    OdpovědětVymazat
  27. klube se to sníh nesníh...

    OdpovědětVymazat
  28. [29]: No mela jsem pujceny fialovosedy kostkovany kabatek od maminy. V sobotu po poledni, kdyz jsem za ni byla ve spitale.

    OdpovědětVymazat
  29. [31]: Došlo mi to až pozdě, že bys to mohla být ty. Sobotní časné odpoledne, na rohu Vrchlického, šla jsi směrem na Klamovku. Na světlech stála stříbrná "oktávka" se dvěma "staříky", tedy námi. Vrtalo mi to hlavou po celou cestu k mladým na chatu.

    OdpovědětVymazat
  30. [32]: Jo, to jsem se uz vracela od maminy. Ja jsem vzdycky tak trochu rozhozena, ze nekoukam moc kolem co se deje. A pak, bez brejli toho taky moc nevidim

    OdpovědětVymazat
  31. [33]: Kdyby ty mé mozkové závity pracovaly trochu rychleji ... Ty jsi prošla, my se rozjeli a já jen řekla: "Ta paní vypadala jako Vendy".

    OdpovědětVymazat
  32. [34]:A ona tak nevypada, ona to byla

    OdpovědětVymazat
  33. [28]: Na ten okamžik se vždycky strašně moc těším. Chodím každý den kontrolovat jestli už lezou

    OdpovědětVymazat
  34. Takové krásy, děkuji za ní moc!

    OdpovědětVymazat
  35. Kontrast barevných kytiček a zbytků sněhu je parádní. Krásné záběry jsi pořídila   

    OdpovědětVymazat
  36. [38]: Snažila jsem se, aby to tak vyšlo. S těmi zbytky ....

    OdpovědětVymazat
  37. Tady bych si mohl říct, kde ty loňské sněhy jsou?

    OdpovědětVymazat
  38. [40]: Právě ten kontrast mne vytáhnul fotit

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....