23 března 2018

A na konec ....





.... narozeninové výstavy nás čeká pokoj, kde většina aranžmá byla věnována jediné květině.
Královně květin - růži. Obdivovaly jsme je s dcerou už v ostatních aranžmá,ale zde byla
více či méně zastoupená ve všech zde prezentovaných vazbách.
A že to byly nádherné kousky, ať v pastelových
či výraznějších barvách, s květy
ohromnými nebo jen
drobnými ...




Jedno z mála nerůžových aranžmá


Druhé které bylo vytvořené jen z větviček různých keřů. Nenápadné ale
velmi nápadité, protože ne vždy musí být ozdobou nápadné barevné květy











Já bych tedy brala jakoukoliv z těch kytic ....

16 komentářů:

  1. Pokochala jsem se. Všechny jsou krásné ty kytice, přesto mi stačí ve váze jen kytice o pár květech. Mám ráda květiny na zahrádce, v poli atd. Díky za pěknou prohlídku míst, kam se člověk už nepodívá-tedy aspoň ne já.

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se nejvíc líbí kytice na třetí fotce shora uprostřed v květináči na podlaze

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Tam jsou ty pokoje na více místech takhle "vyšisované" . Ty vazby byly tak krásné, že já bych se neodvážila ani říct, která se mi líbila nejvíc....

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Já mám ráda kolem sebe všude květiny, ve váze, v květníku, na zahradě .... takže já bych brala jakoukoliv z nich

    OdpovědětVymazat
  5. Ty růžičkové nemají chybu!

    OdpovědětVymazat
  6. Vendy, všechny aranže jsou krásné a dokládají, že ne nadarmo se růžím říká "královna květin".

    OdpovědětVymazat
  7. No růže je holt královna květin

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Tady naštěstí se růže držely a nezačaly rašit dřív.

    OdpovědětVymazat
  9. Jedním slovem krása. A vůbec i to místo výstavy se ke květinám moc hodí. Líbí se mi i to ležérní propojení jednotlivých stolů s květinami.

    OdpovědětVymazat
  10. [13]: Když jste byli na zámku, byly jste i na tomhle prohlídkovém okruhu? Byly to ty přízemní místnosti naproti pokladně.

    OdpovědětVymazat
  11. Krásný interiér a krásná květinová výzdoba. A teď si tam moct posedět u kávy a zákusku :).

    OdpovědětVymazat
  12. [15]:To ano, ale krásné posezení je v zahradě, tam je v glorietu přes léto otevřená cukrárna a máš krásný výhled na zámek i město.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....