21 března 2018

Jdeme dál ....




..... z jídelny do dalších místností. K čemu sloužila nebo slouží první z nich to jsem
nepoznala, za to druhá byla studovna, knihovna a něco jako kaple. V té větší
byla aranžmá o poznání bohatší a bylo jich víc, ve druhé zase v místech kde by
normálně člověk květiny nečekal. Nicméně pokud by člověk měl nevyužitou skříň
nebylo by špatné jí použít na podobný účel. Zvláštní bylo, že ve většině
aranžmá byly použity velmi vonné lilie, ale když jste do
místností vstoupili, nic nebylo cítit. Buď ještě
nekvetly naplno, nebo tím že byla zima
ta vůně byla potlačená ....





V mnoha aranžmá byly použity i květy umělé, ale nebylo to skoro poznat










Zítra se podíváme do poslední místnosti, která by se dala nazvat Růžový salón,
protože byl plný aranžmá, kde hlavní slovo měla růže ...


16 komentářů:

  1. druhá se mi líbí nejvíce

    OdpovědětVymazat
  2. Paráda. Zajímavá je i expozice ve skříni. A druhá fotka je skvělá práce fotografky.

    OdpovědětVymazat
  3. Všechno je hezky aranžované.

    OdpovědětVymazat
  4. Pskne aranze kvetin...je to z lastni, ze ty vonne lilie nevoni, ..kdyz jsme je meli,voněly i v chladu jen což dělej....

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Když k nim čuchneš, tak voní, ale jak se vzdálíš, už nic necítíš. Já mám tuhle voňavou v květináči a ona ten první den po rozkvětu nevoní vůbec, rozvoní se až další. Je možné, že tyhle, protože nejsou v plném květu to tak mají taky.

    OdpovědětVymazat
  6. [2]: Díky, musela jsem tedy strkat nos skoro až k té číši, fotila jsem tím pevným sklem a zas mi do toho padala kabelka, takže to bylo trochu nepříjemné. Ale naštěstí se podařilo

    OdpovědětVymazat
  7. [1]: Díky, ona je taky nejostřejší. Nějak jsem v tom kochání zapomněla si optimálně nastavit foťák. Ono ten objektiv je sice na plnou díru dost světelný, ale to je zas na stativ.... a s tím jsem se nechtěla tahat protože jsem už tak vezla dceři plnou tašku masa a ještě se vláčet autobusem s další přítěži jsem nechtěla....

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: To ano, vždycky se vytáhnou

    OdpovědětVymazat
  9. [6]: S tou kabelkou si to umím živě představit.

    OdpovědětVymazat
  10. Všechny aranže jsou krásné. Moc se mi líbí ta skříň.

    OdpovědětVymazat
  11. [11]: Viď? To je výborný nápad

    OdpovědětVymazat
  12. Ten stůl vypadá famózně, jako vytažený ze starého obrazu

    OdpovědětVymazat
  13. Všechna aranžmá se mi moc líbí a je to důstojná výstava k narozeninám zámku. Druhá fotka v tomto článku nemá chybu, to je krásná práce fotografky!

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: Mě jako obraz připadá něco jiného. Podívej se na tu poslední fotku a na ty jednotlivé oddělení té skříně. Ta barevnost dřeva a těch květů působí jako obrazy.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....