18 března 2018

A ještě jaro .... tedy u mne doma




Vloni na podzim, jsem si koupila v Kaufu zlevněné cibule na jaro. Měli také směs různých
cibulovin tón v tónu. Takže jsem sáhla po barvě fialové, už jen proto, že v nabídce byl
vysoký česnek, jehož velká fialová kulatá květenství mne už dávno okouzlila. Takže něco
šlo do země, ale něco jsem si zasadila do různých květináčů a nechala si je rozkvést doma.
Jedněmi z těch, kdo mi zkrášlují parapety, jsou i tyto tulipány. ....




Konečně jsem se taky dokopala k tomu, zkusit nasadit na toho starýho Nikkora mezikroužky.
Oproti Heliosu a Industaru na něm i ten nejtenčí dělá ohromné přiblížení, takže když chci
zaostřit, musím nacpat objektiv úplně k danému květu, což zas způsobí že do něj drknu a on se
pak klepe. No těhle pár fotek je zkušebních, tak je berte z rezervou. Ale myslím, že speciálně
u toho Nikkora to chce opravdu na stativ.....






A od zítra budou zas články ve znamení nádherných květinových aranžmá. Litomyšlský zámek slaví 450. let od
zahájení jeho stavby a tak v jeho renesančních místnostech (jediných dochovaných v původním stavu) byla
opět výstava květinových aranžmá. Což jsem samozřejmě nemohla opominout ....

17 komentářů:

  1. Ted je vystava Predjari.  V Kralovske zahrade na Prazskem hradě, Ale dost mne odpuzuji ta bezpečnostní opatření

    OdpovědětVymazat
  2. Ty tulipány jsou nádherně žíhané. Povedly se i nevšední detaily.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Já je kdysi už měla na zahradě, ale zmizely. Tak teď už se tam zase vrátí ....

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Vím, ta je každoročně. Ale ty hrůzy davů mne taky už odrazují od návštěvy kdekoli a čehokoli na Hradě ...

    OdpovědětVymazat
  5. [1]: Co kdyby si chtěl někdo vzít Miloše

    OdpovědětVymazat
  6. Já se těším moc, protože mám kytky ráda a tulipány jsou parádní, s kroužky i bez kroužků

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Že by třeba čert??

    OdpovědětVymazat
  8. Tulipány jsou úžasné, jí je zaregistrovala už v záhlaví.

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkné fotky, mě už také na zahradě vylézaly ale už jsou zas pod sněhem...

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Já je měla tak trochu rychlené

    OdpovědětVymazat
  11. [8]: To už má ale pěkně zpoždění!

    OdpovědětVymazat
  12. [7]: Tak to bylo něco prvního jarního co jsem nafotila,tak jsem je tam loupla

    OdpovědětVymazat
  13. [6]: A co teprve s proužky!

    OdpovědětVymazat
  14. [5]: Prosím, tě, a kdo by ho chtěl? Leda Vladimírek Putinů, aby mu na carském dvoře dělal kašpárka!

    OdpovědětVymazat
  15. Žíhané tulipány jsou nádherné

    OdpovědětVymazat
  16. [15]: Já jsem měla různé barvy těch žíhaných, ale časem někam vysmahly....tak jsem uvítala, že byly v té sadě.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....