17 března 2018

Jaro, je jaro, Béďo, vstávej! ....




..... ti z vás, kteří už máte něco za sebou, si určitě vzpomenete na tuhle
scénu z kresleného filmu Méďa Béďa, tedy toho prvního, kdy malý Bubu budí
Béďu v brlohu. Pokaždé když někde ta slova čtu nebo slyším, tak mi v hlavě
naskočí. I když na mnoha místech jak republiky, tak Evropy sice nic nenasvědčuje
tomu, že by mělo přijít za čtyři dny a vesele se chumelí a mrzne, prostě je to tak
a přesto vlak nejede. A tak jsem si na dnešek připravila pár jarních foteček
z minulého týdne .... byla jsem hlídat Bobuli a tak jsem s kočárkem
brouzdala po stezce pro pěší která vede kousek od domu
dcery. Bylo na sluníčku teploučko a tak jsem se
chvíli vyhřejvala na lavičce ....




V jedné zahrádce jsem natrefila na kvetoucí vilín




A na stezce už vykukovaly kočičky




U nás sice jaro moc nebouří, ale aspoň nesněží a ani nemrzne. Na zahradě se ale nic moc
dělat nedá, a tak razíme s dcerou na zámek, kde se koná květinová výstava k 450. výročí
od založení litomyšlského zámku Vratislavem z Pernštejna. Téma je renesance a výstava je
v jediných původních renesančních místnostech zámku které se ještě ve své podobě
zachovaly.

20 komentářů:

  1. U nás jsou zase bílé louky a pole a jak koukám na zahradu, tak je také pod sněhem. Ale snad už to brzy vypukne, zatím můžeme ještě odpočívat. ještě se naběháme se sekačkou. I když tobě se to bude letos běhat veseleji.

    OdpovědětVymazat
  2. Jaro se odkládá, změna termínu,

    OdpovědětVymazat
  3. U nás konečně udeřila zima a nějak se drží. Dnes jsem poprvé uklízela sníh (nepočítám-li naprosto zbytečné odmetení pár vloček z chodníku před domem, které by stejně roztály).

    OdpovědětVymazat
  4. U nás s ještě ani nezačalo jařit a už tu máme zase zimu. Dnes je slabě pod nulou a momentálně sněží. Jaro si představuji opravdu jinak !

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Tady je kolem -4°C a jemně občas zasněží. No co se fotek týče, proháním nové staré sklo, má výhodu že ostří na nekonečno, ale je to pevné sklo, takže zoomovat musím nohama, nicméně zatím jsem spokojená. V týdnu už by měl být opravený foťák a tak jsem ještě zvědavá jak se bude chovat na něm, teď ho mám na té první zrcadlovce.

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: Tak tohle jsem nemusela dělat za zimu ani jednou a ani teď nemusím ... naštěstí. Tedy pokud přes noc nenachumelí, ale teď tu nic není....

    OdpovědětVymazat
  7. [2]: Však jsme dneska pěkně s dcerou vyfoukaly jen za pět minut než jsme došly do zámku. A tam to nebylo o moc lepší... dokonce jsme upustily od toho, že by jsme ještě naložily Bobuli do kočárku a ještě chvíli s ní byly venku ....

    OdpovědětVymazat
  8. [1]: no a ještě se mi bude fajnově stříhat živej plot novejma nůžkama .... Kochala jsem se až když usnula, jinak se jí moc nelíbily moje zastávky s focením ....

    OdpovědětVymazat
  9. TlusŤjoch17/3/18 19:32

    U nás sněží.

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: U nás jen mrzne....

    OdpovědětVymazat
  11. Pěkné fotky vilinu, už dlouho si jej chci koupit na zahrádku...Že přes to vlaky nejedou, aspoň ne včas, je bohuzel pravda doslova...

    OdpovědětVymazat
  12. U nás kouzelně sněží, mrzne. Pekla jsem dnes vánoční banánky, protože Soptíček je miluje a pouštěla jsem si Lásku nebeskou, kde se to vánočními koledami jenom hemží, takže za mne jaro v hodně silném oparu

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: Lásku nebeskou mám moc ráda, ale jen na Vánoce. Teď by mne asi iritovala . Tady naštěstí nenasněžilo, mrzne docela málo, akorát foukal včera ledový vítr. Dneska trochu vykukuje sluníčko.

    OdpovědětVymazat
  14. [11]: Taky o něm začínám uvažovat. Mimochodem ve vedlejší zahradě měli dokonce tři barvy. Červený, světle žlutý a tenhle tmavožlutý. Tuším že je i v bílé barvě. Z těch v zimně kvetoucích keřů mne láká ještě kalinna vonná a jasmím nahoprutý.

    OdpovědětVymazat
  15. [8]: Jo děti mají rády drncání. To lépe usnou.

    OdpovědětVymazat
  16. [15]: Ty, ona je děsně zvědavá, takže čučí co jí kočárek dovolí na okolí. A usne jen tak na dvacet minut.

    OdpovědětVymazat
  17. [16]: Tak to moc času na focení nemáš. Až bude běhat, bude to ještě horší.

    OdpovědětVymazat
  18. Jaro ještě ofiko není, takže proto nám tu včera chumelilo jako o život a dnes je tu mínus 10 .

    OdpovědětVymazat
  19. [19]: Dobře, má tedy ještě tři dny čas. Ale víc ani ťuk

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....