17 února 2018

Valentýnské toulání ....



Moje valentýnské toulání pokračuje. Protože bylo po dlouhé době opravdu
krásně, navíc jsem nemusela doma smrdět kvůlivá žádnému balíku vydala
jsem se i dál než jen po zahradě. Ovšem až doma jsem zjistila, že jsem
sice nafotila nějaké fotky, ale ty byly úplně k ničemu. Zapomněla jsem totiž
že jsem při posledním focení nařídila korekci expozice do dost vysokých
hodnot a tak byla většina fotek naprosto nepoužitelných, protože byly světlé
a přepaly na nich se nedaly nijak zkorigovat ani v editoru.
Inu, to je tak, když si člověk před focením nedá
pozor a nezkontroluje si nastavení. Nebo
si, jako v mém případě, navíc
nevezme brýle ....



Zatím jsme ještě na zahradě ....





.... teď už jsme ale na louce ...


.... a mezi stromy u potoka ....


Olše mají opravdu někdy neskutečný kořenový systém


Pár ubohých ledounů. I tentokrát, přestože tu mrzne celý týden potok zklamal




Zimní přehrada


Po osmi letech od totální zkázy všech stromů na stráni nad přehradou už opět
začíná zarůstat. Jen se trochu obrátilo obsazení. Dřív první řady zabíraly buky
a smrky byly v těch zadních, teď je to obráceně a navíc se změnil poměr.
Buky jsou v převaze. A na chaty už pomalu zespodu nebude vidět.






21 komentářů:

  1. Vypadá to všecko hezky něžně s tím sněhem na větvičkách a uschlých plodech :) Kéž by se sníh dycky aspoň chvíli udržel...

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Tak pokud jde o mě, tak zůstávat moc dlouho nemusí ....

    OdpovědětVymazat
  3. Ta druhá fotka je jako že zlata. Když zasvítí sluníčko, je to nádhera.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Zjišťuju, že ten syrský ibišek je zajímavý a krásný nejen v květu, ale je i fotogenický ve své zimní podobě ...

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné fotky. Ta sněhová čepička na tobolce syrského ibišku je kouzelná. Možná i tím, že není klasicky modře zimní.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Naštěstí to celkově zabarvily ty větvičky v pozadí, takže nebyl na fotce nádech do modra...

    OdpovědětVymazat
  7. Na té přehradě by se skoro dalo bruslit, ale pod sněhem asi bude přeci jen tenký led, že?

    OdpovědětVymazat
  8. Koukám ze za přirozená obnova za osm let postozpila svižným tempem...

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Tuším, že ty buky i některé smrky tam vysázeli, nicméně nějaký podrost už tam byl i před tou vichřicí.

    OdpovědětVymazat
  10. [7]: Však se tam, když je opravdu silný led, bruslívá. A pokud i napadne dost sněhu, vede tudy běžecká stopa. Jenže to už tady nebylo tak tři roky určitě.

    OdpovědětVymazat
  11. Dvojka má moc pěkné barvy.

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: Sluníčko ve spojení s hnědou barvou foceného dá dohromady pěkné barvičky, to jo ...

    OdpovědětVymazat
  13. Technická - ještěže jsou blogy, u nás v noci nasněžení, ráno se to rozpustí a já nemám tušení,jak takový sníh vůbec vypadá   

    OdpovědětVymazat
  14. fotogenické rampouchy...

    OdpovědětVymazat
  15. Z fotek dýchá pořádné zimno.

    OdpovědětVymazat
  16. [15]: A to bylo, na rozdíl ode dneška, nad nulou! Teď je tam sice nádherně sluníčko, ale nějakých -8°C ....

    OdpovědětVymazat
  17. [13]: Taky díky blogům vidím jaké je kde počasí

    OdpovědětVymazat
  18. Ten jeden ledoun vypadá jako lízátko!

    OdpovědětVymazat
  19. [18]: Vidíš, asi jako dítě bych pro něj vlezla a blízala ho....

    OdpovědětVymazat
  20. Buky a bukvice, tam asi budou i černí čuníci :).

    OdpovědětVymazat
  21. [20]: Ono tady je těch bučin hodně, nicméně rozhodně tady řáděj divoký prasata míň než jinde v republice, nebo u nás na chatě

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....