19 února 2018

Naši chlupáči ...




..... už nebyli tématem fotek zde na blogu strááááášně dlouho. Bobeš když beru foťák
zmizí raději pod stůl nebo lavici, černej Bak se neustále válí na černém přehozu, a kocouři
spí někde poskládaní na žídlích pod stoly. Až teď jsem načapala Baldricka zcela rozespalého
na škrabadle, Bobeše a Baka na zahradě na sněhu a tak jsem udělala pár fotek.
Je pravdou, že Bak už se moc fotit venku taky nedá. Tím že je hluchý tak si chodí jen tak
a na zavolání ani nezvedne hlavu. Prostě je to dědula který už
nejraději spí a baští. A to mu jde velmi dobře. Zatím.
Za což jsem ráda....

Pan Baldrick Eda - Karnival zvaný Pes






Dědula Bak


Pan Borek Prokopské jezírko zvaný Bobeš




40 komentářů:

  1. Netváří se nijak radostně, ale jsou stejně moc krásní. I stáří kocouři jsou milí, náš už má  skoro 9 let, Mudla bude 10 a jsou pořád fajn.

    OdpovědětVymazat
  2. Všem to sluší :) - koucour je fešák :).

    OdpovědětVymazat
  3. Ten kocour má na fotkach opravdu moudrý vyraz...a pritom je vidět ze je to pěkná selmicka

    OdpovědětVymazat
  4. MarijaKes19/2/18 12:53

    Z kocoura jde strach. ten jeho pohled Ale jsou to fešáci.

    OdpovědětVymazat
  5. Kocoura bych se bála pohladit. Vyhlíží vyloženě bojovně. Je jako rys.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: to víš, tebe když budeš rozespalá taky bude štvát když okolo tebe bude někdo skákat a otravovat s foťákem   

    OdpovědětVymazat
  7. [4]: Chtěl spát, tak ten pohled vypovídá o tom co si o mě myslel

    OdpovědětVymazat
  8. [3]: Šelmička jo, ale jinak slaďouš   

    OdpovědětVymazat
  9. [2]: To je. Je větší než Bobeš....

    OdpovědětVymazat
  10. [1]: Tak to bych se musela podívat kocourům do rodokmenů abych zjistila kolik jim vlastně je.

    OdpovědětVymazat
  11. Kočičák nemá chybu, dnes si připadám úplně stejně líně, jako on .

    OdpovědětVymazat
  12. Po ránu mívám stejný výraz jako ten tvůj kocourek.Jen mě to tak nesluší   

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: Taky se netvářím po ránu přívětivě. Raději bych byla zachumlaná v peří dál ...

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné fotky všech chlupáčů. Jsem kočkomil, takže u mně vítězí Baldrick i přes to, že na třetí fotce téměř pouští hrůzu.

    OdpovědětVymazat
  15. [14]: On se buď tváří nafoukaně nebo nasr..ě . Případně si mi vleze na klín a čučí na mě jak na svatej obrázek   

    OdpovědětVymazat
  16. Náš Cvalíček se taky tak tváří když ho fotím, málokde má krásně kulaté oči Bobšovi se krásně leskne čumáček a jak vidím zdravíčko mu slouží

    OdpovědětVymazat
  17. [16]: Pořád něco je, teď zjistil vet že má dvě cysty na prostatě. Bude teď půl roku užívat efedrin a pak se uvidí jestli nebude potřeba kastrace. A hlavně jak bude reagovat to jeho trávení.

    OdpovědětVymazat
  18. [17]: Tak držím pěsti

    OdpovědětVymazat
  19. Krásní, na mazlení, závidím!

    OdpovědětVymazat
  20. Maiňáci jsou skvělí! Se ženou jsme našli malé koťátko pohozené kousek od našeho domu. Kočička rostla jako z vody, teda spíš z masa, které jsem jí dával aby nebyla podtržená, a po 7 měsících je z ní 5ti kilová čičizna... Přítulnější kočku jsme ještě neměli, taky na nás nábožně civí.

    OdpovědětVymazat
  21. Jsou k sežrání, k pohlazení a k pomuchlování / kdyby mne všichni viděli, když ráno ve 4hodiny vstávám, nebylo by to k zveřejnění    /

    OdpovědětVymazat
  22. [22]: Baldrick ano, Jutys je pořád takovej plašan, i když už je to o dost lepší než ze začátku. Ale Baldrick je povahou přímo ukázková mainka. Klasickej kočkopes.

    OdpovědětVymazat
  23. [21]: Tak já bych ve čtyři ráno ještě nežila. A kdybych takhle měla brzy vstávat, tak chcípnu....

    OdpovědětVymazat
  24. [20]: Hele Macku, a proč myslíš že říkáme Baldrickovi Pes? Ten má tak psí povahu, že to je přímo atlasový příklad mainky! Když přijdeš odněkud nebo ráno vstáváš vítá tě klasicky jak pes, kecá u toho jak Palackej, akorát tě neoblažuje plyšákem v hubě jak psi. A když se mu něco nelíbí tak za tebou chodí a nadává a mele pyskem.Tuťas takovej není, ten je pořád strašně tikavej. Balďas má něco kolem osmi kil. Jsou to ale opravdoví pohodáři a intoši mezi kočkama.

    OdpovědětVymazat
  25. [19]: Tak Balďas je, co se týče mazlení, naprostej magor.Mazlí se pořád...

    OdpovědětVymazat
  26. [25]: Ta naše kočka je nějaký mix MM, není až tak velká a skoro nemňouká. Ale to je spíš dobře. Pošlu Ti její fotku, jestli se s tou MM nepletu.

    OdpovědětVymazat
  27. [21]:[24]: Taky vstávám ve čtyři, jako blondýnka, co je na tom divného? Vstávají pracující ještě dřív a věř, že kdybys musela, tak bys vstávala.

    OdpovědětVymazat
  28. [30]: Asi takhle. Jsou zaměstnání kde se tak vstává,to jste povětšinou vy zdravotníci. A pak jsou zaměstnání kde ti stačí vstát o půl osmé a stejně jseš pohodlně v práci na osmou. Já byla vždy v té druhé kategorii, takže pro mne tak brzké vstávání je prostě nezvyk. Pro mne osobně. Je mi jasný že ty už jsi na to zvyklá protože tak vstáváš celý život co pracuješ.

    OdpovědětVymazat
  29. [31]: Nejsem zdravotník, jen pracuju ve zdravotnictví, ale to je jedno. Máš pravdu, že jde o zvyk. Můj známý vstává celý život v půl deváté, pracuje od devíti a práci má téměř za rohem. Nemusí žádným MHD a též říká, že by takhle do práce v životě nevstal, že si to zařídil tak, aby se měl výýýborněě i stár.

    OdpovědětVymazat
  30. [32]: Aha, vidíš, já myslela že máš zdravotnické vzdělání a že jseš sestra

    OdpovědětVymazat
  31. [29]: Taky jsme takový mix měli. Elvise. Toho našla paní ve štenberku jako kotě přivázaného drátem ke stromu a dala ho na Aukro.No a holka jak ho viděla pro něj okamžitě jela. Bohužel někde se dostal k zápalu plic (nechápu kde, naše kočky ven nesmí) a zůstaly mu následky. Ale úplně jiné než vet myslel a odešel nám v sedmi letech kdy mu selhalo srdíčko.

    OdpovědětVymazat
  32. [34]: To je divný, tyhle chlupáči snáší zimu dobře. Asi to bude právě něco z dětství. Jeden náš nalezenec od kladenských popelnic zase odešel kdovíproč na ledviny a nebyly mu ani 3.

    OdpovědětVymazat
  33. [35]: No je mi to divný taky, protože nechodili nikdy ven, a když, tak jen když jsme byli na zahradě my. A to bylo povětšinou v létě. Jinak byli a jsou striktně doma. Co si budem říkat. Jsou lidi kteří bez zvířat být nemůžou a jsou lidi kteří jsou schopni je týrat a dělat jim co nejhoršího můžou a teprve pak jsou se svým životem spokojení ...

    OdpovědětVymazat
  34. Třetí foto, normálně upír

    OdpovědětVymazat
  35. [37]: Ale miloučkej a přítulnej   

    OdpovědětVymazat
  36. Jak to děláš, že pejsky přesvědčit i ven, kam by člověk ani psa nevyhnal?

    OdpovědětVymazat
  37. [39]: Kouzlo osobnosti?    Jednoduše jim to dám příkazem!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....