21 února 2018

Sama ....




28 komentářů:

  1. Krásná fotka, která má úžasnou hloubku.

    OdpovědětVymazat
  2. Saské Švýcarsko, Bastei a propast Kuní jáma.

    OdpovědětVymazat
  3. Ale drží se ...ten strom myslím, fotka je opravdu krásná.

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Tak to jsi byla kousek od mého rodiště. Mě ty věže byly povědomé, ale nevěděla jsem, kam je zařadit. Pamatuju si na úžasný skalní most.

    OdpovědětVymazat
  5. Hle, pusté škály do nedohledna...a jsme v Čechách.n

    OdpovědětVymazat
  6. Jako milovníku jehličnanů mi srdce zaplesalo, příroda umí

    OdpovědětVymazat
  7. Boží pohled Krásná fotka

    OdpovědětVymazat
  8. Napsala jsem čarodějník, myslela jsem čarověník

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: Popravdě si někdy připadám jak ten strom, sice je kolem mě spousta lidí, ale jsem mezi nimi sama. Byla jsem tam vloni v září, na blogu mám z toho dně mnoho článků. Začali jsme na Königsteinu, pak výšlap na Lilienstein, přesun do Bastei a sešup do Bad Schandau. Ale nějak nevím o jakém stromku na větvi mluvíš. Okolo kmenu na skále je borůvčí a jinak tam nikde nic co by vypadalo jako čarověník nevidím

    OdpovědětVymazat
  10. [6]: Takhle na skalách jsou ty stromy vůbec velmi zajímavé ...

    OdpovědětVymazat
  11. [5]: No tahle fotka v Čechách nevznikla. Ta byla nafocená v Němcích

    OdpovědětVymazat
  12. [4]: Ano, skalní most Bastei. Mám z toho výletu na blogu spoustu článků.

    OdpovědětVymazat
  13. [3]: Právě. Jsou velmi zranitelné, ale zároveň i velmi odolné když rostou v takových místech

    OdpovědětVymazat
  14. [11]: V německu jsou skály vyšší nez u nas, aspoň mi to tak v Česko saskem Švýcarsku připadalo...

    OdpovědětVymazat
  15. [14]: Nemůžu posoudit, neboť v české části jsem byla jen na kraji, v Krásné Lípě.

    OdpovědětVymazat
  16. [16]: Někdy nechápu kde a jak dokáží stromy růst

    OdpovědětVymazat
  17. Neuvěřitelná fotka! Když se na ní člověk zadívá, skoro to vypadá, jako by si ten strom prostě jen tak sedl na konec kmene, nohy měl spuštěné dolů a rozjímal .

    OdpovědětVymazat
  18. krásný foto a ta výška

    OdpovědětVymazat
  19. [20]: Tak nebylo to nic pro ty, kdo trpí závratí!

    OdpovědětVymazat
  20. Krásná fotka, jen škoda, že ten strom, který by měl nejvíc zaujmout tak trochu splývá s pozadím. Nevím, v jaké pozici jsi se nacházela ty, zda to nebylo moc nebezpečné focení, ale dala bych foťák malinko niž aby se šička stromu dostala mírně nad obzor. Prostor krajinné hloubky to nezkreslí a strom více vynikne.

    OdpovědětVymazat
  21. [22]: Nebyla moc možnost jinak to fotit, byla jsem pořád v nadhledu, navíc na úzkém železném chodníku nad propastí a za mnou další hromada lidí. Ta další, silueta je už z podhledu.

    OdpovědětVymazat
  22. No já jsem si představovala, že budeš v nevýhodné pozici. Já mám na foťáku tu možnost výklopného displeje a tak je to trochu snazší. Ale i tak je ta fotka hodně zajímavá.

    OdpovědětVymazat
  23. [24]: Víš co, tady by nepomohl ani ten výklopný displej. I kdybych na tom můstku ležela, pořád by byla dva metry podemnou. Takže bych se nedostala do takové pozice, abych byla částečně níž.

    OdpovědětVymazat
  24. jj. Někdy to tak je, to je pravda. Také by se mohlo stát, že tam nebude strom vůbec, protože bude pod tebou, takže jiný úhel nepomůže.

    OdpovědětVymazat
  25. Pěkné, jak se natahuje za světlem.

    OdpovědětVymazat
  26. [27]: Každý se snaží urvat své místo na slunci

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....