13 února 2018

Sníh napodruhé ....



To co tu napadlo, je dnes už skoro pryč. Mě to nevadí, popravdě sníh v únoru snáším
snad vůbec nejhůř. Vzhledem k tomu, že je to měsíc krátký, jsem vždycky natěšená
na ten měsíc následující. Jasně, na březen, vždyť je to první jarní měsíc, a jarem
já pookřávám a dostávám se do lepší nálady, a všechny problémy se pak řeší o něco
lépe. A že to vypadá na další kola nepříjemných řešení.
A to mi taky připomíná, že musím sepsat
jednu nepříjemnou žádost a odeslat
jí k pražskému soudu ...












21 komentářů:

  1. MarijaKes13/2/18 13:05

    Pěkné fotky, já se na sníh stále dívám jen z okna. Nemám energii jít ven. Ale zase se mohu lépe těšit na jaro, protože mě zatím nic nepříjemného nečeká. Držím ti palce, aby ti vše nepříjemné trvalo jen krátce a vše se zdárně vyřešilo.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: To víš, tyhle zahrádkářské kolonie jsou pro developery zlatej důl! jen jde o to, jak je to tam se statusem. jestli to jsou stavební parcely nebo ne. A jestli jsou v pronájmu ty pozemky dejme tomu od města nebo jestli to jsou pozemky v osobním vlastnictví.

    OdpovědětVymazat
  3. mysteriouswolf13/2/18 13:37

    Vnímám to podobně. Od března pookřeju, začnu se cítit lépe

    OdpovědětVymazat
  4. Vida snih aspoň na fotkach...u nas něco letalo vzduchem, snad krupky, ale nic z toho nakonec nebylo....

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem letos viděla sníh jen na fotkách.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Včera pozdě odpoledne zas trochu chumelilo, ale vzhledem k tomu, že to byl prašan, tak toho moc nenapadlo. Dneska je dost silný mráz ale svítí sluníčko, takže z okna je nádherný pohled na zahradu....

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Mě taky ani zbla nevadí, že sníh není nebo jen pomálu, já jsem na sucho a teplo! A na vodu v bazénu...   

    OdpovědětVymazat
  8. Krásně zasněžený, rozhodně jste tam toho měli mnohem víc, než my, v horách, ten ušmudlanej centimetr byl hned pryč . Zato dneska mrzne, až praští!

    OdpovědětVymazat
  9. [9]: V noci asi taky pěkně mrzlo, protože kolem osmé ráno bylo -8°C. Teď jsem se vrátila z procházky, krásně svítilo sluníčko, tak bylo znát že už je o dost tepleji a taky se začalo hodně zatahovat takže možná ta předpověď toho sněžení asi i vyjde. K mé docela velké nelibosti...

    OdpovědětVymazat
  10. Jak to, že u nás žádný sníh není Žádná pořádná zima není, jen mokrá, a psi mají zablácené tlapky, úplně z nich bláto odpadává K ránu bylo mínus 3°C a přes den bývá plus 5°C. Poslední tři dny svítí po dlouhé době slunce

    OdpovědětVymazat
  11. [11]: To víš,Opičí hory    Dneska svítilo taky a k tomu mrzlo, tak mne to vytáhlo fotit.

    OdpovědětVymazat
  12. Ta poslední je nejlepší

    OdpovědětVymazat
  13. U nás ze sněhu nezbylo už skoro vůbec nic. A tak se můžu těšit ze sněženek, talovínů a čemeřice a hned má člověk lepší náladu.

    OdpovědětVymazat
  14. [15]: Právě že krom talovínů tady už je skoro většina cibulovin dost venku, jsem ráda že ta trochu napadla. Na hyacinty jsem vysypala hlínu z květináče aby měly ještě trochu krytí, ty se cpaly už ven s poupatama.

    OdpovědětVymazat
  15. [14]: Už jsou minulostí!

    OdpovědětVymazat
  16. [13]: No jo, skoro celá naše zahrada v plné zimní kráse....

    OdpovědětVymazat
  17. Krásné fotky Ten rampouch je úžasný.

    OdpovědětVymazat
  18. Už by mohl nás opustit a vrátit se až za rok.

    OdpovědětVymazat
  19. [20]: To by mohl... klidně mu na odchod přispěju!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....