12 února 2018

Pět fotek, jedna anketa .... 7



Prázdniny, koupačka, sluníčko, dovolené, výlety ....
No je tu přeci červenec !!!





13 komentářů:

  1. Dnes u mě vyhrává trojka, i když ty fotky jsou parádní všechny.

    OdpovědětVymazat
  2. Okénko z větví u mě vyhrává, tedy 4.

    OdpovědětVymazat
  3. MarijaKes12/2/18 11:30

    Za mne 3, i když vybírání je těžké.

    OdpovědětVymazat
  4. Jednoznačná 2

    OdpovědětVymazat
  5. Jednoznačně trojka s tím motýlem

    OdpovědětVymazat
  6. Jednička nebo trojka, ale protože nesnáším motýli, tak jednička .

    OdpovědětVymazat
  7. Asi nebude velkým překvapením, když dám hlas fotce, kde je Okáč bojínkový   

    OdpovědětVymazat
  8. Žlutá je světlo, žlutá je sluníčko, žlutá je optimismus. Tedy číslo 1.

    OdpovědětVymazat
  9. Fotky jsou hezké - těžká volba, ale asi 3 je ta nej....

    OdpovědětVymazat
  10. Za mě 5, ale i 1 je hezká.

    OdpovědětVymazat
  11. Opravdu krásná sestava. Ale vybral bych Hradčany, aby v kalendáři byly i stavby.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....