11 února 2018

Trochu sněhu ....




.... napadlo i tady v Opičích horách a tak jsem si jen obešla zahradu. Není ho moc, jen
pár centimetrů což mi naprosto vyhovuje a krásně alespoň přikrylo už bující cibuloviny
před holomrazy. Hortenzie jsem přikryla netkanou textilií, i když počítám že i tak zase
namrznou a budu je muset zas ostříhat až u země. Pak se mám od
nich dočkat nějakých květů. Začínám vážně uvažovat o tom
že je vyreju a zasadím do velkých květináčů a na
zimu je budu ukládat k ostatním na půdu ....










25 komentářů:

  1. MarijaKes11/2/18 11:58

    Krásné peřinky.

    OdpovědětVymazat
  2. Jenom pár centimentru vs. u nás, kde nic není.   

    OdpovědětVymazat
  3. [2]:      tak tomu říkám komentář!! To srdíčko je na místě kde leží moji milovaní havinkové. Matylda a Matýsek.

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Tak já osobně bych se bez nich obešla, ale zas se bojím aby mráz neublížil všem vylezlým hyacintům...

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Dík. To je milé k Matyldě a Matýskovi. Třeba i já budu mít tak hezký hrobeček. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Snih u nás není kvetou snezenky a petrklice, ted vyrazi krokus

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Krokusy jsem měla venku už v prosinci, stejně jako hyacinty a tulipány.

    OdpovědětVymazat
  8. [5]: U nás mají všechni naši zvířecí miláčci svůj hrůbek. S kytičkama....

    OdpovědětVymazat
  9. Jéé, to je krásně bílo! Říkáš, že sněhu není moc? Vypadá to jako slušná vrstvička. A moc krásně jsi to všechno nafotila jako vždycky.

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: Ono to nebylo ani deset centi. Spíš tak šest, sedm. Teď už toho hodně odtálo a jestli dopadá, tak to se uvidí.

    OdpovědětVymazat
  11. Krásně vám tam nasněžilo.

    OdpovědětVymazat
  12. [12]: Kdyby mi jen namrzly trochu, ale mně to zmrzne vždycky celé a rostou znovu od země. Nechávala jsem je a nestříhala, nicméně znovu mi vyrazily odspodu a znovu narůstaly a ty namrzlé větve už neobrostly. Já mám v plánu koupit si hortenzie latnaté, už jsem si vypsala tři odrůdy které se mi opravdu líbí. Navíc přemýšlím o vřesovišti.

    OdpovědětVymazat
  13. U nás až dneska, tak půl cenťáčku, takže jsem naprosto spokojená .

    OdpovědětVymazat
  14. Tak u nás letos dvakrát sněhová kalamita,ale tolik sněhu tu ještě víc jak dvě hodiny nebylo     

    OdpovědětVymazat
  15. Já se letos se sněhem nějk míjím

    OdpovědětVymazat
  16. Pěkná sněhová pokrývka. To u nás toho tolik nebylo.

    OdpovědětVymazat
  17. [17]: To je tu tak podruhé a vždycky jen na chvíli. Včera bylo teplo tak je to skoro zas pryč.

    OdpovědětVymazat
  18. [16]: Tohle je tu teprve po druhý za celou zimu.

    OdpovědětVymazat
  19. [15]: Trochu mě o té kalamitě informoval kamarád, ale jinak vím, že tu máme víc sněhu než je kolem Brna....

    OdpovědětVymazat
  20. [14]: Já jsem taky spokojená. Už je to skoro pryč....

    OdpovědětVymazat
  21. Ten šípek má krásnou čepičku

    OdpovědětVymazat
  22. [22]: To mají vždycky když tam ovšem nějaké vzniknou

    OdpovědětVymazat
  23. Letos se zima nevzdává :).

    OdpovědětVymazat
  24. [24]: Ona de facto žádná nebyla. To až ten únor se takhle vybarvil. Do běla....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....