04 února 2018

Praha černobílá .... podruhé


Protože jsem těch čb fotek nakonec měla víc než jsem původně plánovala
rozdělila jsem je do dvou článků. (A taky už na další celistvější útvar
nemám žádné nové, takže to je vlastně z nouze ctnost) Dnes už se tedy víc
pohroužíme do těch uliček, jejichž fotky vlastně byly původně na tuto úpravu
určené....












22 komentářů:

  1. Černobílé fotky já můžu, líbí

    OdpovědětVymazat
  2. Opět na mně dýchá kouzlo starých časů. Děda míval předplacený nějaký časopis, snad Svět v obrazech, kde bývaly jen černobílé fotky. Moc ráda jsem v něm listovala a kromě fotek ten časopis voněl tiskařskou černí.

    OdpovědětVymazat
  3. Neskodi občas pohled v černobílé! Už prvni fotka zaujme a pak pohledy do úzkých ulicek.n

    OdpovědětVymazat
  4. moc pěkné fotky.. :) povedly se

    OdpovědětVymazat
  5. Díky tomu,že jsem dnes prošel všechny tvé barevné záběry z Prahy, tak ty černobílé vnímám trošku jinak. Nemůžu říct,že se mi líbí všechny,ale poslední dva snímky se mě líbí moc   

    OdpovědětVymazat
  6. [6]: Ten poslední (Provaznická ul.) opravdu vyšla líp než ta barevná.

    OdpovědětVymazat
  7. [3]: Někdy mne to prostě chytne a jdu do čb

    OdpovědětVymazat
  8. [2]: Já miluju vůni nové knihy. A do knihkupectví jí chodím sosat. Když otevřeš novou knihu a vrazíš do ní nos .... chmm, to je něco!

    OdpovědětVymazat
  9. Ale nejsou úplně černobílé, ne? U třetí mám namodralé nebe a některé mají barevný podtón. Nebo mi blbne monitor?

    OdpovědětVymazat
  10. [11]: Neblbne, jsou čb, ale jsou tónované.

    OdpovědětVymazat
  11. [12]: Jasně, dokreslení nálady.   

    OdpovědětVymazat
  12. [14]: Díky. Však ty tvoje minimalistické čb jsou taky něco!

    OdpovědětVymazat
  13. Já už jsem se vyznala ze vztahu k těmto fotkám minule, ale tyto mají jednoho společného jmenovatele...dláždění.

    OdpovědětVymazat
  14. [17]: Vidíš, to mi ani nějak nedošlo, a ani to nějak nebylo úmyslem. Ale je pravda že v centru a v těch uličkách opravdu na asfalt nenatrefíš....

    OdpovědětVymazat
  15. Krásné černobílé. Líbí se mi ta druhá, taková trochu jako věkem zvetšelá. Ale krásné jsou všechny.

    OdpovědětVymazat
  16. [19]: Ne, ne ... fotila jsem normálně barevně a pak teprve převedla do čb a použila různé filtry. Už jsem to tu říkala, odborníci na focení doporučují když chceš mít čb fotky fotit normálně a pak teprve převod. Tam si totiž můžeš krásně pohrát a různě vyvažovat odstíny.

    OdpovědětVymazat
  17. Lucerna tomu také dodává kouzlo dávno zašlých časů. Ještě by tam mohl být člověk, který ji zažíná :).

    OdpovědětVymazat
  18. [21]: Je pravda, že znovu právě na Starém Městě a Malé Straně zase plynové lampy svítí. Ale jestli je zas rozsvěcí lampáři,tak to nemám tucha.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....