05 února 2018

Pět fotek, jedna anketa .... 6




Prázdniny klepou na dveře, noci jsou plné hvězd, růže omamně voní
a tak je jasné, že hlasujeme pro červen! ...





16 komentářů:

  1. Dnes je moje jednička dvojka .

    OdpovědětVymazat
  2. Zase těžká volba.....

    OdpovědětVymazat
  3. Co je to za úkol vybrat jednu? Všechny jsou krásné. Snad jednička s dvojkou přece jen o chlup u mne vedou.

    OdpovědětVymazat
  4. Všechny fotky jsou nádherné  a já přemýšlela, zda dát svůj hlas kopretinám, nebo růži. Nakonec jsem ho dala té úžasné stolístce.

    OdpovědětVymazat
  5. [6]: Anglická růže je prostě anglická růže. Té může konkurovat jen francouzská bourbonka. Jsou to dvě z nejkrásnějších parkových odrůd růží.

    OdpovědětVymazat
  6. Není nad krásnou růži - vícelistou, planou, červenou, šípkovou...

    OdpovědětVymazat
  7. Jednoznačně 1 ...škoda jen, že zde není ještě jako bonus zasílána vůně.

    OdpovědětVymazat
  8. [9]: Ony tyhle angličanky voní tak jemně, narozdíl od bourbonek. Okolo těch když jdeš, cítíš tu vůni už na dálku.

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Měla jsem možnost si jí tam koupit, ale měli jen keře kolem 1,50 cm a rvi takovou bodlinatku do autobusu .... budu se muset podívat jestli tyhle anglické nemají i tady v Litomyšli.

    OdpovědětVymazat
  10. Úplně jsem si představila tu vůni růže, ale vyhrály u mě sedmikrásky

    OdpovědětVymazat
  11. [13]:  Tak dobře, kopretiny   

    OdpovědětVymazat
  12. Těžké vybírat, ale třeba 4.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....