24 února 2018

Pět fotek, jedna anketa .... 8



Teplé noci kdy koncertují cvrčci, padají hvězdy, létají světlušky
a voní čerstvě posekané obilí svou zvláštní trochu zemito vůní.
A když zasvítí sluníčko do spadaného jehlíčí a kůry, celý les se
nádherně rozvoní ....
A tohle všechno umí srpen. Takže hlasujeme!





13 komentářů:

  1. Je to sice pětka, ale moje jednička .

    OdpovědětVymazat
  2. Jednotka a trojka vedou. Jednotka evokuje vlastni zážitek ze srpna u poli v Podkrkonoso, kde byli takové baliky slamy a kde jsem hlledal prameniste...Trojka zas působí tajemnym prisvitem...Nakonec volím jednotku..

    OdpovědětVymazat
  3. Sláma se mi líbí také, u nás bývá na polích, ale dvojka je taková něžnější.

    OdpovědětVymazat
  4. Já jdu dneska do 5, má v sobě kus poezie

    OdpovědětVymazat
  5. Já dávám za 5, ale jednička je taky  úžásná, i 4

    OdpovědětVymazat
  6. Těžký výběr, ale včeličky jsou včeličky.   

    OdpovědětVymazat
  7. Těžký výběr, ale včeličky jsou včeličky.   

    OdpovědětVymazat
  8. Těžká volba....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....