26 února 2018

Je mi osm měsíců ....



Tak, a už zase je Emulka o dva měsíce starší. Utíká to až nebezpečně rychle
a člověk se jen při každé návštěvě kouká co už se zas (ne)naučila. Zatím
je na něco línější, něco jí zas baví víc a třeba plavání si začíná vysloveně
užívat. Jen když mne vidí s foťákem, okamžitě ze smíchu
přejde do absolutně vážného a velmi hloubavého
výrazu....


A chtěla bych moc poděkovat všem blogovým kamarádům, ať těm s kterými se znám
osobně, ale i těm s kterými se doposud neznáme za přání k narozeninám na FB, tady na blogu nebo
kteří mi ho poslali mejlem. Moc si toho vážím a moc Vám děkuju, že vám stojím
za to, sednout k počítači a to přání napsat....

29 komentářů:

  1. [1]: Měla se narodit 15. července, ale narodila se 22. června.

    OdpovědětVymazat
  2. [2]: To je skoro o měsíc rozdíl. Pravnučka se narodila 15.7.

    OdpovědětVymazat
  3. [3]: Tak to měly obě stejný termín Ale Bobuli se chtělo ven o něco dřív. Je to škoda, protože být to toho patnáctého, tak by měla na den o měsíc dřív narozeniny než máma.

    OdpovědětVymazat
  4. [4]: Mě se na tom líbí, že v červenci nemá nikdo z rodiny narozeniny.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezká...tak ať dělá radost.

    OdpovědětVymazat
  6. Emulka je překrásná Ta očička se dívají tak udiveně i důvěřivě Až mám slzy v očích.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásná holčička, podobu maminky a babičky nezapře Nějak nám ta vnoučata rychle rostou, naše Alice už vesele chodí, je to zvláštní pocit, když za mnou přijde po dvou

    OdpovědětVymazat
  8. Vendy, je krásná. I když se všude tváří vážně (znám to velice dobře), povedlo se ti na jedné z fotek zachytit i úsměv. Strašně to letí a než se naděješ ..... užívej si každého okamžiku, je to nezapomenutelné.

    OdpovědětVymazat
  9. [9]: Ta jediná kde se směje je focená mámou, na ní se ta potvůrka chechtá, na mě jen čučí . Tohle opravdu letí strašně rychle

    OdpovědětVymazat
  10. A jsi rozteklá, viď, babko

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Tak na mámu se chechtáme a do babiččina objektivu jsme vážní??

    OdpovědětVymazat
  12. [8]: Na Bobuli jsem zvědavá kdy přijde po dvou. Zatím je docela líná. Ta určitě roku neuteče....

    OdpovědětVymazat
  13. [7]: Bodejť by se nedívala udiveně, pořád si asi říká co to má babí za divný oko

    OdpovědětVymazat
  14. [12]: Jo, jo .... asi vždycky přemýšlí co to najednou mám za divnej xicht Máma jí fotí telefonem, takže to jí nijak neudivuje.

    OdpovědětVymazat
  15. [11]: Tak to máš pravdu, že to je nabíječ kladnou energií, ale taky naprosto chápu moje rodiče, když nám vraceli děti po hlídání řkouce že nám nezaviděj, protože oni je vždycky vrátí, zatímco my je máme napořád takže když má své uječené dny, jsem ráda že sedím v autobuse na cestě domů

    OdpovědětVymazat
  16. [16]: Musím ti říct, že jsem šíleně nasraná na osud, že je mám tak daleko.

    OdpovědětVymazat
  17. No vida a já na FB moc nechodím a tak jsem tvoje narozeniny zaspala a to přáníčka dokonce vyrábím a mám jich plný počítač. Tak dodatečně hodně štěstí v životě a mnoho důvodů k radosti. Vnučka je určitě tou největší radostí. Je nádherná.

    OdpovědětVymazat
  18. Je nádherná, beruška jedna .

    OdpovědětVymazat
  19. [19]: No vidíš, to mě nenapadlo! Tedy s tou hračkou. To že se toho foťáku asi bojí vím. Už jsem si musea nastavit tichou spoušť, protože když jsem jí fotila a ona se urputně soustředila na to co dělám tak jak ta spoušť cvakla tak to s ní chudinkou trhlo a rozbrečela se.

    OdpovědětVymazat
  20. [18]: Majko, vždyť to není žádná povinnost, tak se neomlouvej ale děkuju  za to opožděné přání . Je to kočina šikovná a den ode dne něčím překvapí.

    OdpovědětVymazat
  21. [17]: My bydleli s našima dva roky, a musím říct, že ještě štěstí že "jen" ty dva roky, být to dýl, rozhádali by jsme se asi na věčný časy. Můj tatínek byl trochu svéráz z finanční stránky a tak byly stále neshody právě kvůli penězům. Někdy hodně ostrý. Ale když to vezmu z hlediska naší rodiny, tak nikdy se nežilo samostatně. Moje mamina žila ve všech svých manželstvích se svými rodiči, a i já vyrůstala s babičkou a dědou ve společné domácnosti.

    OdpovědětVymazat
  22. Hana Hávová28/2/18 17:49

    Koukám co má vlasů. Flori je pořád plešatý. Jinak náš si už stoupá a pohybuje se plížením, plazením vpřed, jako na vojně. Jinak je přesně o měsíc starší. Pěkně se vykulila, kukačka jedna.   

    OdpovědětVymazat
  23. [24]: Má dobré základy co se týče vlasů

    OdpovědětVymazat
  24. Má hezký kukuč a hodně vlasů.

    OdpovědětVymazat
  25. [26]: Ale jděte.... a díky za přání

    OdpovědětVymazat
  26. Krásné jméno pro krásnou holčičku.

    OdpovědětVymazat
  27. [28]: No jo, to je naše Emule Bobule

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....