12 ledna 2018

Plamínkové hrátky starým sklem ....




První adventní svíčku jsem nerozsvěcela, protože jsem
ještě neměla zdaleka hotový adventní svícen, druhou jsem nezapálila
protože ač svícen už byl, já nebyla doma a tak jsem si užila zapálení až třetí
a čtvrté. A tak jsem si s nimi trochu hrála ....









A tímto jsem se rozloučila definitivně s vánoci i s fotkami vzniklými v loňském
roce uceleným článkem. Další které mám a které budu uveřejňovat vznikaly během
celého loňského roku, jen se buď nehodily do žádného článku, nebo v něm byly fotky podobné.


14 komentářů:

  1. Prima hrádky. nejvíc se mi líbí 2. a předposlední.

    OdpovědětVymazat
  2. Vendy, moc pěkně jsi si pohrála

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné hrátky. Kdo si hraje, nezlobí. Mně se nejvíc líbí předposlední.

    OdpovědětVymazat
  4. [5]: Díky. Taky se mi líbila hned jak jsem jí stáhla do počítače.

    OdpovědětVymazat
  5. [1]: Tak ono těch fotek bylo ještě víc, ale

    OdpovědětVymazat
  6. Dik za fotky plaminku, mě pyromanskr srdce zaplesalo...

    OdpovědětVymazat
  7. [9]: Mám plamínky a plameny taky ráda. Hlavně díky tomu že je z nich teplo! Ale chápu že v nich je něco magického...

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem zjistila, že mě plamen nevzrušuje, já miluju vodu

    OdpovědětVymazat
  9. [11]: Mě obojí Voda samozřejmě, a oheň mne tak nějak uklidňuje. Když si sednu ke krbovkám s nějakým dobrým pitím a hudbou, tak to nemá chybu....

    OdpovědětVymazat
  10. Letos Vánoce nějak rychle utekly, několik návštěv příbuzných, hraní s vnučkami a už byl leden :).

    OdpovědětVymazat
  11. [13]: Já měla vůbec ten prosinec chaotický, takže jsem to vlastně pořádně ani neprožila a nějak mi to ani nepřišlo, že jsou svátky.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....