13 ledna 2018

Když svítí ....




18 komentářů:

  1. Až se zatočí hlava při takovém pohledu vzhůru, což?

    OdpovědětVymazat
  2. [2]: Ale ono to není moc pohled vzhůru, jen jsem trochu zvedla foťák

    OdpovědětVymazat
  3. [3]: Pěkně ti zapaprskovalo sluníčko.

    OdpovědětVymazat
  4. tedy u nás už druhý den nesvítí...

    OdpovědětVymazat
  5. [6]: Tady nesvítí už snad dva měsíce. Dneska to vypadalo že snad bude slunnej den, nicméně nevím, nevím....

    OdpovědětVymazat
  6. [4]: Takhle mi paprskuje jen jeden objektiv, ten si ale zbalil s původní zrcadlovkou manžel. Nevím jestli mi to budou dělat i ty zbylé, zatím nebyla možnost je moc prozkoušet protože sluníčko nesvítí. Tohle je ještě vzpomínka na podzim....

    OdpovědětVymazat
  7. Když svítí, tak jsem v práci. A když z ní vylezu, tak dosvítí. Klasika .

    OdpovědětVymazat
  8. [11]: Přesně takhle jsem to měla včera. Než jsem uklidila, uvařila a najedla se, tak se pomalu začalo zatahovat a když jsme byli s Bobím tak v půlce procházky zatáhlo se úplně...

    OdpovědětVymazat
  9. Jak jsou všichni nadržení na to žluté kolečko a já se na férovku přiznám, mě chybí strašně, jak já bych mu nacpala ten svůj ksicht

    OdpovědětVymazat
  10. [14]: Pohodička, pohoda ...

    OdpovědětVymazat
  11. [13]: To mi povídej! Jak já už se chci vyvalit na sluníčko!

    OdpovědětVymazat
  12. Jako kdyby v koruně byla namontován silný reflektor.

    OdpovědětVymazat
  13. [17]: Však taky jo! Vždyť sluníčko je ten nejsilnější

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....