14 ledna 2018

Pět fotek, jedna anketa .... 4



A jelikož volíme duben, stále za kamny budem ....
Byť ten loňský, aspoň podle fotek, byl krásně teplý





22 komentářů:

  1. Na kveteni okrasných třešní a magnoliii se už těším...Pěkné fotky...

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě ta první na to už se moc těším

    OdpovědětVymazat
  3. Hlasuji pro číslo tři

    OdpovědětVymazat
  4. Za mne jedna, i když i ty ostatní jsou skvělé. Už se n jaro těším.

    OdpovědětVymazat
  5. Vendy, pěkné jsou všechny ,ale ta první vede

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné fotky, už se na to jaro také těším, a to tak, že hodně Jednička je jednička

    OdpovědětVymazat
  7. Tentokrát je mojí jedničkou trojka, nádhera, já se tak těším na jaro!

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné jsou všechny,ale volím jedničku

    OdpovědětVymazat
  9. Hana Hávová14/1/18 23:26

    Nejvíc se mi líbí fialky, už aby byly.

    OdpovědětVymazat
  10. Už aby to bylo. Těším se na období, kdy začnou kvést stromy

    OdpovědětVymazat
  11. Za mě 4, jednoznačně, já je tak miluju, že to jinak nejde

    OdpovědětVymazat
  12. [12]: Magnolie můžu v jakémkoli množství a nejlíp kdy by to šlo celej rok!

    OdpovědětVymazat
  13. [14]: Je možné, abychom byli pořád stejně naladěné ? Není to podezřelé ?

    OdpovědětVymazat
  14. [15]: Vždyť ti říkám že podezírám otce, že mi někde pořídil ještě sestru . Magnólie mám ráda odmalička. Říkala jsem jim lekníny na stromě . Mimochodem lekníny mne taky hodně přitahují. Asi proto že jako Ryba mám hodně blízko k vodě a jejím okrasám

    OdpovědětVymazat
  15. Všechny snímky jsou krásné a povedené. Květ na pátém snímku asi nejvíc vyniká, tak ho volím.

    OdpovědětVymazat
  16. Krásné fotky, těžký výběr. Nakonec jsem zvolila jedničku.

    OdpovědětVymazat
  17. Všechny jsou krásné, ale já volím 2.

    OdpovědětVymazat
  18. Těžké rozhodování, třeba 4.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....