09 prosince 2017

Starohrátky ...




Byť už všude vládne adventní nálada a výzdoba,
chci a vlastně i musím se ještě vrátit do doby podzimní, a to
přesněji skoro do půlky listopadu. To jsem byla samozřejmě, kde jinde, než
na chatě. Bylo potřeba chatu zazimovat, uklidit všechno co může zmrznout
pěkně do peřin, a to doslova. Jelikož je dolní pokoj asi nejvíc izolovaný, dávám
tyhle věci mezi peřiny v peřiňáku. Ale nebyla to jen práce čím jsem
tam trávila čas. Výsledek focení kolejí už jste viděli a dneska se podíváme
na fotky, na které jsem si zas po dlouhé době vzala Heldu a mezikroužky.

Tentokrát mi za modely byly různé přírodniny jako jsou šípky,
duběnka, travní houba nebo zlaté modřínové jehličí ...









16 komentářů:

  1. [1]: Říkala jsem si, že by se mohla líbit já jsem s ní taky výjímečně spokojená

    OdpovědětVymazat
  2. Také se mi líbí houbička.

    OdpovědětVymazat
  3. I ty šípky, makra to jsou pěkná.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky Mně se nejvíce líbí modřínové jehličí zepředu, vypadá jako vrtulky letadýlka

    OdpovědětVymazat
  5. Decentní podzim, jo, vzal už za své

    OdpovědětVymazat
  6. Je dobrá zpráva pro závislé knihomoly, že když člověk zbloudí v přírodě, takže se mu nedostává knih, je možné si v nouzi alespoň náhražkou zalistovat v houbě .

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: no mohlo by tam být napsáno jestli je k jídlu nebo ne

    OdpovědětVymazat
  8. [11]: Díky, baví mne s těmi starosklíčky kouzlit.

    OdpovědětVymazat
  9. [12]: Proto mne baví fotit s těmi starými skly, protože ty fotky jsou opravdu něčím hodně zajímavé.

    OdpovědětVymazat
  10. Duběnka v detailu vypadá jako koule velikosti melounu :).

    OdpovědětVymazat
  11. [15]: To ano, ale v takovém přiblížení všechno vypadá strašně velké, i když jde třeba jen o nepatrného broučka.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....