16 prosince 2017

Pět fotek, jedna anketa ...



..... tu je znovu. Dohromady to znamená
opět takovou rekapitulaci mých TOP fotek které vám tu předhodím
v plen a ke kritice, a z nich se pak vyberete 12 nej na bogový, ale asi
i na normální kalendář. Jsem v tomhle alibista, nechám totiž ten výběr
na vás, protože já neumím dát přednost žádnému z těch mých fotodítek ... Smějící se

LEDEN





9 komentářů:

  1. Hana Hávová16/12/17 17:52

    3 je bezkonkurenční. Pak ještě 2, ale 3 je hezčí.

    OdpovědětVymazat
  2. Jednička je prostě jednička .

    OdpovědětVymazat
  3. Také jsem tukla 1, protože je to měsíc mých narozenin..ach jo, už zase roka bude za mnou...

    OdpovědětVymazat
  4. Detaily jsou krásné, ale ta zasněžená cestička vedoucí do nového roku se mi pro kalendář líbí nejvíce.

    OdpovědětVymazat
  5. Za mě trojka, jsem na cesty, cestičky, pěšiny apod. zatížená

    OdpovědětVymazat
  6. Za sebe trjka...zasnezena cesta kam asi vede?

    OdpovědětVymazat
  7. Trojka je nádherná, krásná bílá cestička, to se málo vidí

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá to, že opisuji, ale mně se také nejvíc líbí trojka.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....