16 prosince 2017

Omlouvám se ....




.... že z nedostatku času a vlastně ani nálady nebudu letos posílat
všem těm z vás na koho mám spojení zvlášť péefku, ale
učiním to tímto způsobem. Takže děkuji všem mým čtenářům stálým a věrným,
ale i těm zcela náhodně zabrousivším za vaše návštěvy, komentáře i stálou přízeň.
Všem přeji krásné a klidné bezstresové svátky, přežité ve zdraví a bez
úhony ....

16 komentářů:

  1. Děkuji ti, Vendy. I tobě přeji krásný adventní čas, pohodové svátky vánoční, šťastný nový rok a v něm štěstí a hodně zdraví tělesného i duševního .

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za přání.

    OdpovědětVymazat
  3. Vendy, děkuji za přání. I já přeji Tobě, Bobešovi a všem členům tvé rodiny krásné vánoční svátky a do nového roku hlavně zdraví, štěstí a lásku, pohodu v práci, radost z focení a tvoření.

    OdpovědětVymazat
  4. Vendy, děkuju za přání ať i ty máš klidné vánoce a v novém roce zdraví a pohodu Pohlazení Bobešovi

    OdpovědětVymazat
  5. VendyWDěkuji19/12/17 18:24

    [5]:Děkuji a Bobka pohladím

    OdpovědětVymazat
  6. [3]:Teď už po téhle návštěvě to nebude tak hektické,  měla bych mít už snad všechno vyřízené.

    OdpovědětVymazat
  7. [2]:Díky,  focení trochu stagnuje,  snad zítra bych se vypravila po Praze.

    OdpovědětVymazat
  8. [1]:Letos jsem toho stihla minimum co se týče přípravy na vánoce a ještě mě čekají dva hektické dny a pak už bude konec.  Naštěstí. ..

    OdpovědětVymazat
  9. I Tobě krásné svátky Vánoční.

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem strašně ráda, že jsme se staly parťáky na blogu, protože máme hodně společného, včetně obrovské lásky k vánocům

    OdpovědětVymazat
  11. [11]: I mě strašně moc těší, že jsem na tebe narazila, protože mě vždycky pobaví tvoje povídání a zvedne náladu, která tedy není v poslední době nějak jiskřivá. Teď už to bude jen o čekání. Takže návštěvy budou o něco klidnější. Děkuji za přání a i tobě krásné svátky.

    OdpovědětVymazat
  12. Vendy, děkuji za přání i Tobě přeji krásné prožití svátků vánočních

    OdpovědětVymazat
  13. Těm to ale sluší a pak, že se mají rádi jako pes a kočka.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....