10 listopadu 2017

Podzim nebo jaro? ...



Druhý nášup jarně - podzimních květinových
fotek je tu. Letos mi nejen po dlouhé době rozkvetla
glorióza, ale dokonce se ke kvetení dokopala taky po dost
dlouhé době jiná kytička, a to Tibouchina. Česky se jmenuje
docela nepěkně, podhal velkokvětý, ale ve své domovině, kterou
je Brazílie se jí říká květina princezen nebo strom purpurové krásy.
Jako jedna z mála přenosných rostlin kvete opravdu krásnými
velkými modrofialovými květy.

A takhle ta kráska vypadá. Kvete v latě, takže pokud je její správný
čas, má najednou rozkvetlých 5 - 6 květů.



I tahle fuchsie s malými, zhruba centimetr a půl velkými květy mi
teď na půdě vykvetla. Myslela jsem, že už je po ní, vloni namrzla
a dávala se dost dlouho dohromady.


Nová fuchsiová akvizice z jara. Z trhů na náměstí v Mníšku


Ještě jedna lantana





7 komentářů:

  1. Hodně radosti z kytiček.

    OdpovědětVymazat
  2. Ta poslední mi přijde nej.

    OdpovědětVymazat
  3. Já měl přenosný horcovy stromek pak jednou dostal"mrazovku" a už se nevzpamatoval

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Ten mám taky, a už několikrát mi taky namrznul, ale drží se pořád dál. letos výjímečně taky kvetl hodně a v létě, ne jako vždy, až na podzim . Ale když jsem viděla ty v Němcích tak nevím tedy kde dělám chybu.

    OdpovědětVymazat
  5. [2]: Možná proto, že jediná je focená s bleskem, takže asi nejlépe je prokreslená.

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to spíš na jaro :).

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Tady i dneska je to takové podzimně - jarní. Asi opravdu jsme byli spolu s hradeckým krajem jediní kde nemrzlo. Aspoň včera na to vydávali výstrahu.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....