11 listopadu 2017

Jsou mi čtyři měsíce .... a něco



Jo, jo .... je to fofr jak nám ty vnoučata rostou.
Vidím to na tý naší Bobuli, byť má trochu oproti ostaním zpoždění
způsobené tím, že se jí zachtělo do světa dřív. Nicméně je
při všech vyšetřeních a návštěvách u doktorky velice chválená jak je
šikovná a silná. Však je taky obklopená velkou láskou svých rodičů i prarodičů ...








Holky blbnou





26 komentářů:

  1. Těm to sluší- holky jedny krásné. Maminčiny oči, ostatní se ještě vyvrbí. TA malá je jak panenka, maminka  jak modelka.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Vendy taky malá u vás roste jako z vody, je milá Vidím to na naší Aličce, nedávno se narodila a už stojí v postýlce a snaží se chodit

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Tak Emča se teprve převaluje na bok, ale když jí dá dcera na bříško, snaží se tak nějak ty nožky a ručky zkoordinovat a o kousek se šoupnout.

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: No já jim nechci kazit radost, ale když vidím svoje fotky z pididětství tak mi je z té doby hodně podobná. Ale taky je tam hodně její táta v podobě, ale jak konstatovala dcera začíná tam víc a víc probleskávat i její podoba.

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Alice je o pět měsíců starší než Emička Pořád lezla po čtyřech ale dozadu, jak se naučila dopředu, tak to šlo pak rychle za chvíli stála Otvírá šuplíky, okusuje stolky, čekám kdy se pustí kočkám do granulí, máme veselo

    OdpovědětVymazat
  6. [5]:Tak naše vnučka prý už granule pro kočky ochutnala a nic jí z toho nebylo. Po mně prý má nos- měla jsem pršáček, když jsem byla malá. Tak je utěšuji, že se to změní.   

    OdpovědětVymazat
  7. Malá je čím dál roztomilejší, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: No jo, budem muset udělat nějakou skupinovou holčičí.... Já si teď udělala takovou společnou fotku pěti generací naší ženské části rodiny. Dostala jsem od maminy nějaké staré fotky a našla tam prababičku, babičku, mojí maminu a doma jsem měla i svoje nějaké fotky a ještě jsem si stáhla jednu dceřinou. A pěkně nás naskládám k sobě

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: U nich může ochutnávat psí granulky. Na kočky má Michal strašnou alergii, dokonce když jsem tam minule byla celý den protože jsem hlídala, chudák už pak začal slzet i z toho mála co jsem měla kde na sobě.

    OdpovědětVymazat
  10. [5]: U dcery už přemýšlí jak budou olepovat madla v kuchyni. Jsou dost ostrá a oni mají kuchyň propojenou s obývákem.

    OdpovědětVymazat
  11. Ta je krásná a má krásný úsměv

    OdpovědětVymazat
  12. [14]: No jo, je to chechtalka uchechtaná

    OdpovědětVymazat
  13. Na malých dětech je zajímavé, jak mají velké hlavy. Asi to poznávání světa se projevuje na rychlém růstu mozku a hlava se nafukuje.

    OdpovědětVymazat
  14. [16]: On tenhle nerovnoměrný růst lze pozorovat i u štěňat. Taky jim v určitém období roste rychleji něco jiného.

    OdpovědětVymazat
  15. Jak by řekla moje kamarádka, která si nebere servítky s ničím a nikým - "No ty vole, ta je celá ty"

    OdpovědětVymazat
  16. Holt geny se nezapřou. Všechny jste stejné a moc pěkné. Zkrátka - sluší vám to.     

    OdpovědětVymazat
  17. [19]: To se uvidí tak za rok, dva ...

    OdpovědětVymazat
  18. [19]: No je pravda že určitá dost velká podobnost se naší ženskou linií nese. Hlavně taková vcelku příjemná věc jako to, že vypadáme o dost mladší než ve skutečnosti jsme.

    OdpovědětVymazat
  19. Hana Hávová18/11/17 01:13

    Však všechno dohoní. Náš Flori byl skoro o tři neděle dřív, byť měl velmi slušnou míru i váhu. Je to náš malej čudla a i když je proti jiným dětem poměrně malý a hubený ( na necelým 1/2 roce váží 5,5 kila ) je to smíšek a nikoho se nebojí a na každého se směje.

    OdpovědětVymazat
  20. To je hezké. Radost čiší z takového článku. Tak se mi zdá, že dcera je hodně na tebe a cosi z tebe vidím i v té malé princezně.

    OdpovědětVymazat
  21. [23]: Jo, dcera je mi hodně podobná i když má hodně z otce a jeho rodiny. Malá mi připomíná mě když jsem byla v tomhle věku. Ty fotky jsem teď dostala do rukou a je to dost markantní.   

    OdpovědětVymazat
  22. [22]: Tak ta naše pětiměsíčnice už má přes šest kilo.

    OdpovědětVymazat
  23. [24]: No vida, tvoje dětské fotky jsem neviděla, ale fakt jsem v malé našla tebe. Ony se ale během času děti podobou mění. To je asi proto, aby se i ostatní mohli dmout pýchou.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....