12 listopadu 2017

Kocůří pro Meduňku a TlusŤjocha ...




19 komentářů:

  1. TlusŤjoch12/11/17 14:21

    Juchůůůůů! Děkujůůůůůů!     

    OdpovědětVymazat
  2. [1]:    to opravdu není zač

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: To tedy ne, ale mě se strašně líbí ten jeho výraz v xichtíku...

    OdpovědětVymazat
  4. Zajímavá koláž- líbí se mi.   

    OdpovědětVymazat
  5. Drevokocur..a pak že neexistuje!   

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to měli určitě ti dva velkou radost!

    OdpovědětVymazat
  7. [8]: Jak Meduňka nevím, ale TusŤjochovu můžeš vidět v prvním komentu

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Jestli drevokocúr nevím, ale tohle je keramokocúr

    OdpovědětVymazat
  9. mysteriouswolf14/11/17 11:26

    No vida, to je radosti (TlusŤjoch) Dobrý nápad

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Jak Meduňka? Tááákhle:

    OdpovědětVymazat
  11. Ta je krásná. Má roztomilý ksichtík, krásně se usmívá.

    OdpovědětVymazat
  12. [14]: A já už objevila v Litomce obchod kde je prodávají

    OdpovědětVymazat
  13. [13]: Propánajána! Vždyť není tvou povinností sledovat všechno co tu vypotím   

    OdpovědětVymazat
  14. [17]: Rozhodně víc jak já.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....