05 října 2017

Opět do kraje ....




.... se podíváme v dnešních fotkách. Zatím všechny pohledy
které jste mohli vidět v minulém cestovním článku byly a ještě budou
z pevnosti Königstein, ale většina dnešních už bude z Liliensteinu a Bastei.
Samozřejmě že ponejvíc to budou opět většinou všechny stolové hory ....

Na některé fotky jsem si přezbrojila na dlouhé sklo a přitáhla si kopečky a cesty
" nadosah" ruky




Cesta se stromořadím. Ta mne zaujala hned a tak jsem si jí taky přitáhla blíž



A přestěhovali jsme se na Lilienstein


A to už jsme ve skalním městě Bastei



Ona vysoká hora v pozadí se zove Růžový vrch


I když to tak vypadá, nedíváte se na žádnou modelovou železnici byť ona je na fotce
také přítomná, ale je to pohled na železniční zastávku na druhém břehu Labe pod Bastei
z výšky nějakých 220 - 240 m.
A ta modelová železnice? Ta je tam jak mi bylo řečeno jednimi z účastníků zájezdu na
zahradě mezi domy na snímku úplně vlevo za větví borovice.


A poslední pohled z Bastei do volné krajiny. Pěkně se tam většina těch stolovek
naskládala. V popředí Lilenstein, jeho zrcadlový odraz Gohrish, mezi nimi
část Königsteinu a další a další, včetně části Děčínského Sněžníku úplně vzadu na obzoru mezi
Lilienstein a Gohrish

15 komentářů:

  1. Krásné kopce, takové správně zadumané :)

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Ne všechny vrchy aby byly zajímavé musí být Himáláje....

    OdpovědětVymazat
  3. A za stolování horami nemusíme d Jižní Ameriky..

    OdpovědětVymazat
  4. MarijaKesKrasne5/10/17 18:31

    Krásné výhledy. Já jdu opět články pozpátku.

    OdpovědětVymazat
  5. Opravdu krásně formy Wendy  :) ovzlast ta tvoje 4 z vzhůru mne nad hlavu jak vypadá tak hora kraaaaaasně.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Je to velmi zajímavá krajina s krásnými místy, to ano ....

    OdpovědětVymazat
  7. [3]: Tak tam je to co se týče velikosti jiná třída! Pro mne už asi napořád název stolová hora zůstane spojený s románem Artura Conana Doyla Ztracený svět.

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Musím říct že při průjezdu středohořím jsem měla strach, ale ak jsem za to, co kde zůstalo vlát v korunách stromů byla hodně vděčná

    OdpovědětVymazat
  9. Ty kouřové (mlžné) fotky jsou parádní.

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: Ani nevíš jak jsem za ty zbytky mlhy byla vděčná!

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherné kopce. Taková krajina se mi moc líbí :).

    OdpovědětVymazat
  12. [12]: Mě taky. Pokud se moc nepletu, ty to tam nemáš tak daleko jako já. Je to skoro hned za hranicemi.

    OdpovědětVymazat
  13. Tam je vedle výhledů krásné i to, že všechno - skalní město, pevnost i stolové hory jsou v pěší vzdálenosti a lze to projít v rámci jednoho výletu.

    OdpovědětVymazat
  14. [14]: Když ale se nemusíš vracet do Čech ale někde do penzionu na přespání určitě. Ale přesuny autobusem nutné jsou. Když si vezmeš že jsme za ten den měli königstein, Lilienstein, Bastei a Bad Schandau tak při pěších přesunech by jsme stihli tak první dvě.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....