04 října 2017

Kde se vzalo ....



.... tu se vzalo v naší schránce SRDÍČKO !
Neumělé, narychlo vystřižené z růžového papíru.
Koukala jsem jak puk, když jsem ho z té schránky vytáhla.
Nevím od koho je, kdo si dal tu práci, proč to udělal. Nejdřív jsem
podezírala dceru, že mi ho tam hodila k svátku, občas mívá takové nápady
jenže ona to nebyla. Sama se divila na co se jí to ptám.
Asi nějaké děti si řekli že prostě lidem udělají radost a tak jim ty srdíčka
naházela do schránek. Vlastně ani nevím jestli ho měl ve schránce i někdo
jiný, to jsem se mohla zeptat. Ať už to udělal kdokoli, ať už bylo určené jen mě nebo všem
je pravdou, že jsem měla to odpoledne kdy jsem ho vytáhla hned hezčí ...


20 komentářů:

  1. Tak to je milé překvapení..

    OdpovědětVymazat
  2. Jak dokáže kousek papíru naladit úsměv, tohle jsou přesně ty maličkosti, které skládají mozaiku dní a dělají je nevšední.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Odvykli jsme si, a v tomhle případě jsem to i já, maličkostem. Chceme velké dárky, velké věci, chceme dosáhnout co největších úspěchů, ale zapomínáme na malé radosti. Z těch se vlastně skládají naše dny a celý náš život.

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Milé, ale hlavně velké překvapení. Obzvlášť když víš, že sousedka odnaproti učí svého dvouletého syna že já jsem ZLÁ!A že se mi má vyhýbat. To hodně člověka zasáhne když to slyší. Hodně hluboko...

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je moc krásné zpříjemnění dne, ať už je srdíčko od kohokoliv, mě by také vykouzlilo úsměv na tváři.

    OdpovědětVymazat
  6. Bylo to milé, i taková maličkost člověka potěší.

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: No já byla hlavně hodně překvapená.... Musela bys znát tady místní a jejich postoj k nám Pražákům....

    OdpovědětVymazat
  8. MarijaKes5/10/17 18:57

    A manžela jsi se neptala? Pěkný počin. Zajímalo by mě, jestli jsi byla jediná, kdo srdíčko dostal. Nebo máš tajného ctitele.

    OdpovědětVymazat
  9. [11]: Přímo ne, ale byl u toho když jsem se o tom bavila s dcerou a neřekl ani ň. A jestli to byl on, tak může mít radost, neb jsem si ho zastrčila za zrcadlo v předsíni kde je na očích...

    OdpovědětVymazat
  10. Krásná něžná maličkost, co dokáže proslunit i ten nejškaredější den .

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to je senzační dárek, protože zcela nečekaný   

    OdpovědětVymazat
  12. [15]: Tak ono zrovna ten den bylo výjímečně hezky že jsme mohli i sedět v altánku...

    OdpovědětVymazat
  13. [19]: Asi O to je to pikantnější

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....