03 října 2017

Modravých dálek volání ....



Možná se divíte, co má společného úvodní video z filmu Minulost Jany Kosinové
s mými cestovatelskými zprávami. Má. Onen název písně totiž dokonale vystihuje dnešní
fotonášup. Až když jsem přijela domů a fotky zpracovávala, došlo mi, že jsem měla
trochu pozměnit nastavení bílé barvy. Hlavně že tu v jednom článku cancám a poučuji
co taková změna dokáže, ale abych jí použila v době kdy by se docela hodila, to ne ...
Ony totiž ty pohledy do dálek jsou opravdu modravé.

Jelikož je i těch krajinovek dost, rozdělila jsem je na dva články. Ono taky
jde o to, že teď nikam nechodím a nefotím, tak aby mi fotky vydržely co nejdýl Mrkající

Pohled z pevnosti do nejbližšího jejího okolí,tedy přímo pod ní ...



.... ale i o něco dál ....


Pohled vpravo od Königsteinu tuším na stolovou horu Gohrisch


A ještě jednou ...


.... no a ještě jednou ....


A mnoho dalších stolových hor. Někde mezi nimi je i Papststein, další přístupná stejně
jako Gohrisch



A opět Gohrisch. Ta velká stolová hora v pozadí je naše nejvyšší stolová hora
723 m vysoký Děčínský Sněžík


Nejvyšší stolová hora Saského Švýcarska Groser Zschirnstein (ten rozsáhlejší)
a vedle něj Kleine Zschirnstein


Tahle alej mne zaujala, ještě jednou se s ní potkáme. Při největším možném přiblížení


13 komentářů:

  1. Díky za krásné obrázky, opravdu modravých dálek volání...

    OdpovědětVymazat
  2. Já fotit takové fotky, tak jsem i viditelná   

    OdpovědětVymazat
  3. [3]: Však jsem za ní byla hodně ráda

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Děkuji moc, i za tu pokoru a názor že to umím. Neumím a nikdy umět nebudu, ani ze mne nikdy nebude ten správný fotograf který vstává ráno ve čtyři aby zachytil východ slunce, jezdí za těmi nej snímky po celém světě. Neumím jet přes celou Prahu (když tam jsem u maminky) před rozedněním na Karlův most pro skvělý záběr, nebo pro večerní pražské zátiší. Nemám ani Čerfovu trpělivost ani jeho chuť se vracet kvůli tomu správnému snímku víckrát na jedno místo. Já jsem jen cvakal, který občas udělá trochu zajímavý snímek. A budu ráda když dáš vždycky o sobě vědět když jsem zabloudíš

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se fotografie moc líbí. Mají prostě své kouzlo.

    OdpovědětVymazat
  6. pěkná hloubka je vidět na těch fotkách za stolových hor...

    OdpovědětVymazat
  7. [8]: Z Liliensteinu těch cca 400 m a z Bastei mezi 190 - 240 m. Nic pro lidi kteří trpí závratěmi

    OdpovědětVymazat
  8. [10]: Já děkuji moc za ocenění

    OdpovědětVymazat
  9. Barvy jsou krásné, jako kdyby šlo obrazy malířů.

    OdpovědětVymazat
  10. [12]: No kdybych měla lépe nastavené vyvážení bílé, bylo by to ještě o dost lepší

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....