06 října 2017

Labe ....



Když jsem se tak dívala z hradeb Königsteinu dolů na Labe, došlo mi
že už to je třetí výlet v pořadí, kde mne doprovází nějaká řeka.
Při minulých rakouských cestách to byl majestátní Dunaj, teď to bylo
o něco méně majestátní Labe. Je to pro mne dalo by se říct domovská řeka,
když jsme totiž ještě jezdili s lodí, Labe bylo naší silnicí na místa, kde jsme
vždy na dovolené zakotvili. Je pravda, že jsme se nejdřív museli doplavit po Vltavě
na soutok k Mělníku ale větší část plavby vždy probíhala právě po Labi.


A odkud je vždy nejhezčí pohled na řeku? Přece z výšky! A tak se na ní také
pěkně z výšky vysoké podíváme ....










19 komentářů:

  1. No ty výhledy na řeku jsou opravdu úžasné. Krásná podívaná. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vendy, děkuji za nádhernou podívanou Pohled na Labe z výšky je opravdu suprový

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Na řeky je opravdu nejhezčí pohled z výšky, je tam větší záběr na jejich tok

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Ano, moc ráda takhle, když mám možnost

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky, to mám ráda z výšky  je krásný pohled

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné se nám to Labe ukazuje...z výšky je to opravdu nejlepší

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: Já taky, jen nemám ráda ty výstupy nahoru . I když na Bastei nás odvezl autobus a chodili jsme relativně po rovině a nemuseli jsme šplhat tak vysoko...

    OdpovědětVymazat
  8. Tahle oblast je nejkrásnější, když projde prvními ranními nízkými teplotami a zabarví se nádherně celé údolí barevným listím. Protože bydlím za rohem, tuto oblast navštěvuji velice často.

    OdpovědětVymazat
  9. [9]:To věřím, je tam hodně smíšených lesů a tak to musí vypadat krásně. Já to mám naopak dost z ruky, takže se smíšenými lesy na podzim můžu kochat buď tady nebo na chatě na Brdech.

    OdpovědětVymazat
  10. 2 fotka a poslední dvě jsou nádhenrý

    OdpovědětVymazat
  11. [13]:Ta druhá je pohled skrz okénko ve strážních vížkách.

    OdpovědětVymazat
  12. [14]: A proto se mi moc líbí

    OdpovědětVymazat
  13. Majestátní rozhled! Ale nejvíc se mi líbí pohled "z okna."

    OdpovědětVymazat
  14. [16]: Akorát že mi foťák zaostřil obráceně. Ne na řeku ale na ty větve. No taky se to dá .... Těch rozhledů bylo ten den opravdu požehnaně...

    OdpovědětVymazat
  15. Z pevnosti je výhled také nádherný. Závidím.

    OdpovědětVymazat
  16. [18]: Tak výhledy byly opravdu luxusní

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....