15 října 2017

Kapky na druhou ....



Byť už třetí den venku svítí sluníčko a tak to vypadá že Tereziánské léto
by alespoň pár dní mohlo vydržet. Což je ovšem otázkou, neboť jsem se právě na základě
předpovědi že by měl být celý týden počasově příjemný rozhodla jet zas za maminou a
zazimovat už chatu. Nevím jestli se tam ještě dostanu, sice bych chtěla v listopadu se synem
tam jet ořezat jednu velkou třešeň, která tam dost překáží a stíní, a třešní, i když kvete
opravdu hodně má málo. Popravdě já bych jí nejraději skácela vůbec, ale zatím uděláme
ořez na kosterní větve a tím jí snížíme na únosnou výšku.Jenže já vždy plánuju a
pak se to povětšinou nějak podělá.

Navíc se tím pádem pořádně pokusím sžít s novým foťákem a snad i vyjde jeden
výlet. Ještě mám i v plánu zajít se podívat na jednu fotovýstavu inspirovanou Prahou
a jejími krásami. A taky se hlavně podívat jak to fotí těm kdo to opravdu umí.
No a až to uvidím tak budu neskutečně závidět a budu zas vědět že tak to nikdy nedokážu
a že vlastně vůbec nic neumím.....






Na houby nemusím ani do lesa. Václavky mi rostou i doma na zahradě




Tohle bude tak na týden asi poslední článek, budu zase mimo dosah sítě
tak nevím jestli se mi podaří někdy připojit. Možná ještě zítra a v úterý
když budu u maminy v Praze, tam by to mělo jít bez problémů, ale pak
už to bude opravdu na nic. Ale jestli se zadaří a vyjdou mi výlety, tak bude zas spousta
materiálu na články.

19 komentářů:

  1. Vždyˇto jsou krásné snímky, nepodceňuj se. Kapky jsou jako perličky-korálky, hned bych si z nich udělala náhrdelník.

    OdpovědětVymazat
  2. a já pořád čekám na ty barevné stromy...než opadají úplně

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné výletování a věř si, tvé fotky jsou kapičkově kouzelné

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné orosené záběry. Hlavně poslední dvě fotografie.

    OdpovědětVymazat
  5. Nepodceňuj se. Těch, co skutečně umí, není zas tak moc, část z nich se tak jen tváří. Ale inspirace s výstavou a focením nikdy neuškodí.

    OdpovědětVymazat
  6. Kapky a kapičky jsou krásné, také jsem nyní po dvakrát vytáhla foťák jinam než na zahradu přišla domů celá promočená. Fotky ale nestíhám.

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: Mě už bolej nohy z toho jak pořád někde šmajdám s foťákem. Včera to bylo nějakých osm kiláků, v pondělí jsem taky camrala furt sem a tam a tak si dneska dávám zahradnickej oddych. Zítra do Prahy a v pátek návrat domů. Možná, podle toho jak bude vypadat zítra počasí to pošoupnu o jeden den a dala bych ještě jeden výlet. Ale to se ještě uvidí...

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Tak tohle je výstava toho, kdo to opravdu umí. Víš co, já nemůžu být dobrý fotograf už z toho důvodu že jsem líná. Nikdy se nedokopu k tomu vstát ve tři nebo čtyři hodiny ráno a jít někam na kopec a tam čekat na svítání, nebo si sednout někam a tam čtyři hodiny čekat na to nejlepší světlo. Na to jsem moc netrpělivá. Takže se budu chodit kochat k těm kdo tohle umí

    OdpovědětVymazat
  9. [5]: Tak zatím to vychází. Až mne už z toho šmajdání bolí nohy. Doufám, že zítra to taky snad ještě k něčemu bude abych si mohla dát ten poslední výlet kterej mne totálně dodělá

    OdpovědětVymazat
  10. [3]: Byly by možná ještě lepší, protože jsem stále líná vytáhnout stativ.

    OdpovědětVymazat
  11. [2]: Tak tady momentálně jsou docela barevné buky, duby jsou všechny hnědé, včetně těch které mívají na podzim nádherně ohnivě zbarvené listy. Něco už je opadané a něco ještě drží. Ale už druhý rok postrádám onu barevnou rozmanitost která tu bývala na podzim velká....

    OdpovědětVymazat
  12. [1]: Škoda že jsou tak pomíjivé

    OdpovědětVymazat
  13. [9]: Tak z tohodle ohledu asi ne. Myslím, obětovat fotografování čas a opravdu poctivě někde čekat na fotoúlověk několik hodin nebo dní. To už jsou fakt kumštýři a taky fandové největší.

    OdpovědětVymazat
  14. Pěkný fotky....Stojí za to určitě i fotit jen tak pro radost...

    OdpovědětVymazat
  15. [16]: Však jo. Je to i skvělá psychoterapie

    OdpovědětVymazat
  16. Zajímavé, že do kapky se vešel celý list.

    OdpovědětVymazat
  17. [18]: Co list. Celý okolní svět!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....