14 října 2017

Kapkování ....




Od návratu z výletu do Němec jsem neměla foťák
v ruce, krom jedné návštěvy u dcery kde jsem samozřejmě fotila
Bobuli. Když jsem šla do lesa na houby, nechtělo se mi ho brát sebou
a pak vlastně už začalo to hnusné deštivo a na focení nebyla vůbec nálada.
A pak, pořád jsem na něco čekala. To něco je jinej foťák. Přišla jsem k němu
jako slepej k houslím od jedné paní a tak se moje výbava rozšířila o
Nikon D7000 a objektiv Nikkor DX 55 - 200 mm. Je fajn, že na něj můžu
používat jak ty moje staré akvizice, tak i všechny doplňky na objektiv
které jsem si nakoupila na stávající objektiv 18 - 55 mm.

Je tedy o něco větší i trochu těžší než ta první zrcadlovka, nicméně už
to je zas o řadu vyšší. Takže zkouším a zkouším. Naštěstí to vypadá, že se
budu moct vypravit do Prahy a na chatu a tak se pěkně nikouš procvičí.

Po dešti v úterý jsem vzala tedy nováčkovi ukázat mojí zahradu a nacvakala
pár kapkových obrázků.


Tedy první zkušební s heldou. Vřesy mám na parapetech, tudíž
na ně se déšť nedostane ...


Nová ozdobná tráva kterou jsem dostala od sousedky nabízí
velmi mnoho inspirace










To byla první část a zítra pokračujeme

31 komentářů:

  1. Úžasné kapkování. Nejhezčí je ozdobná tráva.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Ona je tráva moc pěkná i bez těch kapek, ale s nima to má ještě jinej rozměr

    OdpovědětVymazat
  3. Máš to jako perličky! :) U mě vede první a druhá :).

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Už jsem se trochu! sžila s focením na staré sklo s mezikroužky.

    OdpovědětVymazat
  5. Je vidět, že koule je základní tvar nejen v přírodě...

    OdpovědětVymazat
  6. Překrásné všechny. Blahopřeju k novému foťáku. Já už bych takovou výbavu neutáhla. Když bych něco nechala doma, tak by určitě přišly chvíle, kdybych litovala, že jsem nevzala všechno.

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Já mám takový vcelku šikovný fotobatoh, a pak jsem si koupila místo popruhu za krk popruh přes rameno. Ale když jedu na chatu, tak v kufru zabírá nejvíc místa fotobatoh a noťas. ještě že ten kufřík je na kolečkách . Nemusím si na chatu vozit moc věci, většinou jen prádlo na zpáteční cestu a nějaké tričko. Všechno ostatní tam mám.

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Nyní budeš mít na chatě při tvých procházkách hodně motivů. Těším se, až se začnou barvit modříny. Když do nich pak zasvítí sluníčko, to je nádhera.

    OdpovědětVymazat
  9. Nový foťák kapky umí, samozřejmě s tvoji pomocí Nádhera, letos jsem si taky hezky zakapkovala

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: V tomhle případě záleží víc na objektivu

    OdpovědětVymazat
  11. [9]: Uvidím jak bude počasí, chtěla bych si teď na podzim udělat znovu výšlap na Skalku a pro změnu si zajet na Strž k památníku Karla Čapka. Byla jsem tam v květnu a nemohla jsem fotit páč mi došla baterka, a tak bych tu zahradu a okolí chtěla nafotit teď na podzim.

    OdpovědětVymazat
  12. Budu se těšit na fotky. Já nyní využívám pěkné dni na zahradní podzimní práce a tak mi příroda a její detaily uniká. Během 2vou dní jsem vyvezla na velký záhon 22 koleček kompostu a upravila celý kompost na další skladování a jsem sedřená a odpočívám.

    OdpovědětVymazat
  13. [13]: Vsak ja taky makam. Taky jsem vyvazela kompost, abych mela kam davat dalsi zahradni bordel, naplnila si kompostem vsechny truhliky, dneska jsem doposekala travu a zitra snad stihnu zasazet tulipany a narcisy. Do te Prahy zas potrebuju a tak to aspon spojim s chatou. Tam mne taky zas urcite ceka pleti a sekani...

    OdpovědětVymazat
  14. kapky jsou fotogenické...

    OdpovědětVymazat
  15. [15]: V ty doufam ted v tydnu. Praha a Brdy volaji   

    OdpovědětVymazat
  16. Dobré zacvičení nové akvizice. Tak ať se vám spolu daří.

    OdpovědětVymazat
  17. A zkouška dopadla na výbornou, neee   

    OdpovědětVymazat
  18. Hana Hávová15/10/17 02:09

    Kapičky vypadají jako skleněné perličky. Moc se mi líbí např. na pavučině. Vypadá to jako krajka.

    OdpovědětVymazat
  19. [19]: Tak ta žádná k nalezení nebyla....

    OdpovědětVymazat
  20. [18]: Zatím to vypadá že ano

    OdpovědětVymazat
  21. [17]: Tak ona není úplně nová, tedy co se týče času. Nově je u mne

    OdpovědětVymazat
  22. Překrásný, hotová umělecká dílka!

    OdpovědětVymazat
  23. [23]: To ano, nicméně sluníčko je sluníčko   

    OdpovědětVymazat
  24. A šikovný záběr, že? Jsi dobrá, ba co dím, výborná.

    OdpovědětVymazat
  25. Nádhera. S každou takovou fotkou lituji, že jsem si nepořídila zrcadlovku. Ale to nebude jen zrcadlem, je v tom i cit, vidění.

    OdpovědětVymazat
  26. [27]: Když ne déšť, tak určitě i podzimní mlhy udělají své. No foťák jede pořád . ne, ono to prostě člověku v tomhle nádhernu prostě nedá nefotit. A stejně pak si říkám, že to ty fotky nechytily vůbec tak krásně, jak to ve skutečnosti je ....

    OdpovědětVymazat
  27. [26]: Technika je sice důležitá, ale ne všemocná. Jak říkáš, hlavně to chce vidět. A pak mít dobrý editor   

    OdpovědětVymazat
  28. To je jak z mikroskopu :).

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....