18 října 2017

Máky ....




Nějak se mi podařilo pověsit se na paty sousedovic wifi
a tak využívám příležitosti a hned sem šoupnu jeden článek. Dneska
je venku mračivo, tedy spíš pořád se ještě drží mlha a tak si dávám menší oraz.
Stejně jsem ale ráno vlítla na menší kolečko po lese a po o se chystám na zahradničení.
Takže vlastně se nedá moc mluvit o klidovém dni.
V létě jsem moc máků nenafotila, vždycky jsem byla tam kde nebyly a naopak.
Ale teď mi to alespoň trochu vynahradili. Když jsem byla minulý čtvrtek u dcery
v Litomce, všimla jsem si u pangejtu většího množství krásných vlčích máků.
A jelikož kvůli Bobuli nosím smozřejmě sebou foťák, zašla jsem si je nafotit.
Foukal dost vítr a tak se mi pořád kroutili jinam než jsem měla zaostřeno.
Ale něco málo se podařilo nafotit ...








Při včerejším výletě na Starou Huť a památník Karla Čapka mne ve sklizeném
kamenitém poli zaujal tenhle sám voják. Rozsvěcoval svou barvou jinak
šedé a nehostinné místo


Převapilo mne, jak moc je tu kamenitá půda. Všude. Na polích ale i zahradách. Když chci vyrejt díru
na cokoli, potýkám se pořád s kameny. Většími, menšími ....



22 komentářů:

  1. Jsou překrásné! A ten jeden, sám samotinký... Hrdina .

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se mi líbí ...sám voják v poli .

    OdpovědětVymazat
  3. Máte krásné máky na svých fotografiích, Worlddendie. :) Prostě jak napsala sama Eliss: Maková nádherá. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné makové panenky ve slušivých šatečkách. V trávě se vyjímají skvěle, ale i ten osamělý vojáček v kukuřičném poli byl poutavý.

    OdpovědětVymazat
  5. Teda to je krása. nevěděla jsem, že i v tuto dobu je možné je ještě vidět. Teď jsou možná ještě fotogeničtější. Já jsem zase našla v lese petrklíč.

    OdpovědětVymazat
  6. Teda....ani jsem si nevšiml že ještě kvetou...

    OdpovědětVymazat
  7. Je to krásné, fotografie květu na poli je   opravdu zajímavá

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: Ten mi padl do oka už zdálky, zářil tam jak plamínek.

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: Však mne to hodně překvapilo když jsem je viděla a ještě v takovém množství

    OdpovědětVymazat
  10. [6]: Jo, jo.... však jsem honem fofrovala ještě než jsem od dcery odjížděla si je nafotit. Máš pravdu, moc často takhle v říjnu k vidění nejsou

    OdpovědětVymazat
  11. [5]: Tak, opravdu makové panenky s krásnými hedvábnými sukýnkami

    OdpovědětVymazat
  12. [3]: On byl hlavně úžasný ten kontrast kamenitého a šedého pole s tou rudou barvou a zelenými listy...

    OdpovědětVymazat
  13. vulgární rudá se mi u máků moc líbí

    OdpovědětVymazat
  14. [15]: Ona je to spíš oranžovočervená

    OdpovědětVymazat
  15. Nevím. proč se jim říká "vlčí"? Jako, že zvlčily - zplaněly?

    OdpovědětVymazat
  16. [17]: Asi ano. Já taky nevím proč se novým nárůstům větví na ovocných stromech říká "vlky"

    OdpovědětVymazat
  17. [19]: To bylo první co mne napadlo když jsem ho fotila

    OdpovědětVymazat
  18. Hezké, ale překvapuje mě, že vlčí máky rostou i na tak nehostinném kamenitém podkladu.

    OdpovědětVymazat
  19. [21]: Na to jak je tam kamenito, tam roste skoro všechno.... a mák má rád chudé půdy.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....