10 září 2017

Vrbohrátky ....




Po týdnu kdy jsem si užívala předpodzimový
čas na Brdech, jen s foťákem a bez netu se opět hlásím s plkáním
a obrázky. Po prvních dnech, kdy jsem zjistila, že to zas nebude s netem
žádná sláva a měla tiky z absťáku jsem se nakonec dostala do stadia
kdy jsem zjistila, že ho zas tak moc neotřebuju. Kdepak, kecám. Potřebovala.
Kdybych ho totiž měla k dispozici, nemusela jsem jak debil čekat včera třičtvrtě hodiny
na zastávce autobusu, protože bych zjistila že mi během měsíce změnili jízdní řád.
A nemusela jsem šmatlat s taškou a nákupy do kopce protože bych si zjistila, který autobus by mne vyvezl
na rovinu k chatě. Ale zas jsem udělala podstatně víc práce.
A sedřela se tím pádem jak mezek tak, že jsem se skoro nevyhrabala po schodech do chaty
natož ještě nahoru k sobě do pokoje.
Zase jsem ale nafotila nějaké fotky z procházky kolem tří rybníků.
No a abych neměla málo problémů doma, spadla jsem po hlavě do dalších, tentokrát s maminkou.
Nejela jsem tentokrát vůbec do Prahy,jak jsem měla po minulé tour v plánu.
Nebyla jsem poprvé! ani v jednom ze zámeckých parků i když jsem se chtěla podívat do další
části anglického parku. Rozhodla jsem se, že si to nechám až na dobu kdy se bude barvit listí.
Neudělala jsem si tentokrát ani jediný výlet do vzdálenějšího okolí.
Krom pěti klouzků a dvou holubinek jsem nenašla už vůbec nic jiného.
Doufám že se mi všechno podaří v době, kdy se budou Brdy barvit do zlaté a oranžové
protože tehdy jsou opravdu krásné ...


Dnešní vrbohrátky jsou fotky z půlky cesty z první delší procházky, nedávám
tentokrát fotky jak je mým zvykem v časové posloupnosti.









8 komentářů:

  1. Já už bez netu pomalu ani neuvařím a bez jízdního řádu bych seděla doma na zadku   .

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: No však mne to taky pěkně vytrestalo, že jsem nemohla zjistit ty odjezdy. Ono totiž jsem měla v telefonu vyfocené všechny odjezdy, jenže ty bestie to mezi červencem a tím osmým zářím změnili, což jsem nevěděla! Na ten podzim jsem zvědavá, není to jednoduché si vybrat kdy odjet, teď to šlo, penzion je obsazený jednou partou celý týden, takže není potřeba uklízet, a hospoda se holt zavře. Ale když se tam střídají lidi  je to horší, to se moc nedá zmizet na týden pryč. Měli by tu být chlapi do konce října, tak snad by se to ještě dalo stihnout. Jestli ale bude zas sucho jak vloni, tak stromy dřív uschnou a opadají než se vybarví.

    OdpovědětVymazat
  3. [3]: Co mne na tom nejvíc překvapilo je ta barevnost. Rozhodně takhle to, když jsem na to koukala nevypadal. Nicméně ta se mi na tom líbí nejvíc!

    OdpovědětVymazat
  4. Fotky jsou opravdu zajímavé a neotřelé, třeba druhé a třetí, jak průhledem přes svěšené větve je vidět na zrcadlící se hladinu.

    OdpovědětVymazat
  5. [5]: Mě vadilo nejvíc to, že jsem si nemohla zjišťovat spoje. Nejsem nikdy autem takže jsem závislá na autobusech. No a i když jsem si pěkně všechny jízdní řády nafotila, oni je mezitím z letního přehodili na normální jízdní řád. Což je ostatně novinka, protože doposud jezdily autobusy mezi Prahou a Mníškem jen v jednom celoročním režimu.

    OdpovědětVymazat
  6. Vendy, ta druhá se mi moc moc líbí. Má krásné barvy.

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: Mě se co do barevnosti nějak líběj všechny, byla jsem překvapená když jsem to stáhla, v reálu to vůbec takhle nevypadalo...

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....