01 září 2017

Čmejří ...



Dnešní název jsem si vybrala tak trochu
pod dojmem Čerfova článku o zauzlovaných flustrovaných krevetách
a použila tak nářečný výraz. Jak to vypadá, předpověď se vyplnila, prší, prší jen se leje
a tak vlastně jsem těmito obrázky tak trochu předběhla dobu. Fotila
jsem je za slunečného podvečera, byť to na nich není vůbec vidět. Opět jsem použila
sprej a starosklíčko s mezikroužkem.
Alespoň barevnost prozáří dnešní zatažený a šedý den ...






17 komentářů:

  1. Krásné detailní záběry.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Díky, momentálně mne uchvátilo focení starosklíčky s mezikroužky.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne fotky, úplne ma dostali tie farby. Mám z nich taký snový pocit :)

    OdpovědětVymazat
  4. [4]: Děkuju moc. Ty barvy mne hned zaujaly na těch květech a tak jsem si řekla že by to chtělo ještě něco. A to chmýří bylo nasnadě... a ten snový pocit? To právě dělá tohle starý sklo s mezikroužkem. Už jednou jsem takové nafotila....

    OdpovědětVymazat
  5. MarijaKes2/9/17 00:54

    Moc pěkné

    OdpovědětVymazat
  6. Opravdu skvělý motiv - hezky kontrastuje bílé chmíří a barevné kvítky kolem :)

    OdpovědětVymazat
  7. Zajímavé fotky...Léto jak se zdá bylo na začátku školního roku "utato"

    OdpovědětVymazat
  8. Povedený fotografie, líbí se mi v pozadí ty barvy

    OdpovědětVymazat
  9. [13]: To jo, takovej malej rotorek

    OdpovědětVymazat
  10. [12]: Jo, jo. To bylo to první co mne zaujalo. Ta barevnost

    OdpovědětVymazat
  11. [11]: Já měla zas celý týden štěstí na krásné počasí, byť bylo slunečno, podzim už je znát ve vzduchu. Rána byla hodně studená a i vítr když foukal pěkně profouknul....a topit jsem musela v chatě skoro celý den.

    OdpovědětVymazat
  12. [9]: Bála jsme se, že jsem si vybrala hodně blbej termín na to jet na týden na chatu, ale ne, bylo krásně celou dobu. i když samozřejmě už o dost studeněji. Hlavně ráno a večer.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....